Even voorstellen: onderzoek onder Superb rijders

CDK

Forumguru
in de kleine lettertjes stond dat ik niemand informatie mocht verstrekken @Der Einser ;)

maar geloof me, financieel kom je er niet aan uit, tenzij je een heel laag uurtarief hebt natuurlijk ;) Ik heb echt nog nooit zo'n lange enquete gezien.

Rosinfield

† In Memoriam
Ik vind het allemaal uiterst merkwaardig en schimmig; zou me niets verbazen wanneer dit een grap oid blijkt te zijn.
Kan het in ieder geval totaal niet serieus nemen. Methodologisch klopt er geen hout van. de doelgroep wordt gaandeweg tijdens de communicatie met de potentiële deelnemers vastgesteld, ook nog na diverse tussenstappen. In deze communicatie blijft ook volkomen duister wat het doel van het onderzoek is. Uiteindelijk blijkt de doelgroep te bestaan uit 1 persoon, als ik het goed begrijp. De resultaten zullen dus in ieder geval representatief zijn voor de doelgroep.

SuperBartje

Forumguru
intake ingevuld. ben benieuwd.
Edit:
Waar de enquete geen rekening mee houdt is dat je best en een paar jaar "oude" Superb (2011) kan hebben en daarnaast overweegt om binnen afzienbare tijd een vervanger aan te schaffen... dwz als je eerst het eerste invult en je dan blijkt niet tot de doelgroep te behoren, is er no way back en lig je er uit. Ondanks dat je met smart op de nieuwe S3C wacht en na een proefrit en een goede inruilaanbieding te verleiden en bereid bent tot...

Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,

Mijn excuses voor de late reactie, ik kreeg geen meldingen over reacties in mijn mailbox.

Ik heb in totaal 3 aanmeldingen binnengekregen aan wie ik een mail heb verstuurd. Een daarvan heeft de vragenlijst inderdaad afgerond. Een ander is in de eerste vraag uitgevallen omdat hier werd gevraagd 'welke automerken je kent' en hier niets is ingevoerd -iets dat volgens onze opdrachtgever niet mogelijk is. Hier wordt inderdaad de melding gegeven dat u buiten de doelgroep valt. Ook de derde persoon heeft de vragenlijst afgerond, maar ik heb op dit moment geen informatie of dit komt doordat de vragenlijst is voltooid of dat deze is afgevallen.

De enige informatie die wij overigens aan een vragenlijst kunnen koppelen is het e-mailadres. Deze wordt alleen gebruikt voor het versturen van de bol.com bon.

Het is inderdaad een lang onderzoek (rond de 45 minuten). Vandaar ook de relatief hoge waarde van de cadeaubon. Overigens worden de resultaten gebruikt om het imago van verschillende automerken te meten.

• Leuk
Waarderingen: CDK

tist

Actief lid
Op allerlei andere forums zijn er al menige equetes o.i.d. doorgekomen, meestal +90% heeft eigenaardige bedoelingen. Op meerdere forums worden die dan ook zo goed als niet ingevuld, ikzelf heb het ooit 1 maal gedaan maar doe het nooit meer. Meestal is het een dooie mus dus..... en als het dan toch eens iets is dan is het ook al vrijwel niets.
Bol.com al eens gecontakteerd of zij van die "bons" op de hoogte zijn?
Heb ooit voor de lol eens een klantenkaart met een tegoed gemaakt voor een warenhuis als grap, had ik niets gezegd men geloofde het. Was een nieuwjaarsgrap voor mijn zonen.
Iedereen vond het uitermate grappig ook zijzelf hoor :tegek:

Maar ik houd niemand tegen hoor en wens eenieder heel veel succes.

Tuulster

Forumguru
Ik heb mijn BOL bon van 40,- binnen!!!:jaja::yeehaa:

Was het eerlijk gezegd alweer vergeten dus een extra leuk cadeautje:D

Oknot

Forumguru
Ik zou voor 40 eu of welk bedrag dan ook nou niet de behoefte voelen om allerlei wellicht potentieel waardevolle informatie omtrent mijn auto of mischien zelfs mijzelf achter te laten zonder dat ik ook maar enig idee heb bij wie ik deze info precies achterlaat. Ts kan wel van alles beweren over zijn "onderzoek" maar ik blijf het uiterst dubieus vinden. Geen idee wat precies de vragen zijn natuurlijk maar de meest verstandige aktie is naar mijn optiek om niet hieraan mee te werken. Trouwens ik kan met een bol bon toch niks kopen voor een skoda:D.

Bovenaan Onderaan