Even voorstellen ShadowLabs

Hoi,

Ik ben ShadowLabs, vanaf aanstaande vrijdag in het bezit van een Skoda Octavia Combi 1.6 TDI uit bouwjaar 2016. Hiervoor in een Volvo S40 gereden, maar kan nu deze Skoda overnemen als leaseauto van een vertrekkende collega. Nog nooit eerder in zo'n ding gereden, dus het zal mij benieuwen hoe dat rijdt in vergelijking met mijn oude Volvo. Afijn.

CDK

Forumguru
Welkom @ShadowLabs, gecondoleerd met het verlies van je Volvo :cheers: :bloemen:
Het klinkt alsof je enig vooroordeel hebt, dus we zijn allemaal erg benieuwd of die terecht blijken te zijn. Laat je het ons weten wat je bevindingen zijn van het Tsjechische koekblikje? :lezen:

Welkom @ShadowLabs, gecondoleerd met het verlies van je Volvo :cheers: :bloemen:
Het klinkt alsof je enig vooroordeel hebt, dus we zijn allemaal erg benieuwd of die terecht blijken te zijn. Laat je het ons weten wat je bevindingen zijn van het Tsjechische koekblikje? :lezen:

Haha, ach, zo erg is het allemaal ook weer niet. Het is gewoon een auto die bij mij 0,0 emotie oproept. Hij is nog zwart ook :sleep:

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Haha, ach, zo erg is het allemaal ook weer niet. Het is gewoon een auto die bij mij 0,0 emotie oproept. Hij is nog zwart ook :sleep:

De gemiddelde leasebak roept bij sowieso 0,0 emotie op, ook een Audi of een BMW niet (een S40 ook niet trouwens)

Het is maar net wat je er zelf van maakt ;)

Dit was mijn Superb, die ziet er standaard naar mijn mening ook niet uit, maar deze vond ik wel geslaagd.

fedc662bb40726da46d4d001f6fc6c42.jpg

Een kale Kodiaq trekt ook geen volle zalen, maar in deze schaam ik me niet hoor :)

9d00cbf8cb612f1a422d22078f83d39e.jpg

Laatst bewerkt:
De gemiddelde leasebak roept bij sowieso 0,0 emotie op, ook een Audi of een BMW niet (een V40 ook niet trouwens)

Het is maar net wat je er zelf van maakt ;)

Dit was mijn Superb, die ziet er standaard naar mijn mening ook niet uit, maar deze vond ik wel geslaagd.

fedc662bb40726da46d4d001f6fc6c42.jpg

Een kale Kodiaq trekt ook geen volle zalen, maar in deze schaam ik me niet hoor :)

9d00cbf8cb612f1a422d22078f83d39e.jpg

Die superb... hoe groot zijn die velgen?

Kodiaq vind ik zeker geslaagd zo.

Tsja, de gemiddelde lease bak is ook gewoon saai.

Ben dr net toch maar eens een rondje mee gaan rijden aangezien ie hier op de zaak staat. Moet ik eerlijk in zijn, rijdt goed. Zeker als ie in sport mode staat . En wat een ruimte.

Zondag mag ie gelijk even een rondje over de duitse autobahn doen. Zit volgensmij ook adaptieve cruise op dus dat is wel fijn rijden.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Welkom hier @ShadowLabs ik ben benieuwd of je maandag nog weet wat een V40 is, als de stemming na 1 rondje al zo is veranderd. :D

Ik ben benieuwd of ik je ga spotten, mijn F3 is regelmatig in Gouda te spotten, en zeer herkenbaar (zie avatar)

Bovenaan Onderaan