Even voorstellen ShadowLabs

Welkom hier @ShadowLabs ik ben benieuwd of je maandag nog weet wat een V40 is, als de stemming na 1 rondje al zo is veranderd. :D

Ik ben benieuwd of ik je ga spotten, mijn F3 is regelmatig in Gouda te spotten, en zeer herkenbaar (zie avatar)

Haha, ach het is in ieder geval 10 jaar nieuwer dan mijn S40. Ben vooral benieuwd hoe hij zich houdt op de Autobahn, daar de S40 boven de 180 toch wel een tikje onrustig werd. Maar dat zal zich Zondag vanzelf wel duidelijk maken :D.

Volgens mij heb ik je wel eens zien rijden, of in ieder geval een auto met zo'n grille. Als je mij wil spotten, zo ziet ie eruit:

Cordoba

Forumguru
@ShadowLabs Het groen heb ik zelf aangebracht, zowel in het logo (voor en achter) als op de kentekenplaathouders, als de groene streepjes in de grill. Als er nog één zo rond rijdt, moet het haast een imitatie van de mijne zijn. Het is overigens allemaal plastidip, dus ook zo te verwijderen (dus zou kunnen met een leasebak, als je dat zou willen).

@ShadowLabs Het groen heb ik zelf aangebracht, zowel in het logo (voor en achter) als op de kentekenplaathouders, als de groene streepjes in de grill. Als er nog één zo rond rijdt, moet het haast een imitatie van de mijne zijn. Het is overigens allemaal plastidip, dus ook zo te verwijderen (dus zou kunnen met een leasebak, als je dat zou willen).

Misschien dat ik jou dan heb zien rijden.

Denk niet dat de baas het leuk vind als ik m'n leasebak ga pimpen :deuk:

Afijn, Zondag mee naar Parijs op en neer in 1 dag. Altijd leuk.

Zo, het eerste tripje zit erop. Wat een heerlijke reisauto zeg. Veel comfortabler dan ik had verwacht! En ook het audiosysteem mag er zeker wezen. Ik ben om.

Laatst bewerkt door een moderator:

Rofffel

Forumguru
Welkom op Skodaforum!
Grappig dat je wel de radar hebt, maar niet de xenon.
Wist niet eens dat die combi bestond.

Mooie wagen heb je en veel rijplezier toegewenst!

Bovenaan Onderaan