Even voorstellen

Ik had hem toch al besteld hoor, nog een paar weekjes wachten pffftt..... (de geboorte van zo'n auto verloopt wel traag hoor:winkie::winkie:)

ik denk dat als jullie het eerste kindje zouden krijgen en de vrouw de tweede er NOOOOIT een derde zou komen:grin::grin:

EdK

Forumguru
Ik had hem toch al besteld hoor, nog een paar weekjes wachten pffftt..... (de geboorte van zo'n auto verloopt wel traag hoor:winkie::winkie:)

ach op een auto wachten duurt nog steeds korter dan op een kind wachten !! toch ???

Hetzer

Forumguru
@Sliber5 Hier heb ik alvast een paar fotootjes voor je, kun je ze inlijsten en boven je bed hangen!

316kupl.jpg
2ps3q0z.jpg
1z6bfci.jpg

Het blijft een prachtige kleur voor de Scout, het zou ook mijn keuze geweest zijn.

Wouw die is écht mooi!!!! bedankt voor de foto's hoor!!! toch een beetje het "bronsachtige" wat ik verwacht had:bye:

Groetjes Sylvia

Gefeliciteerd met je aankoop Silver5.

Ik moet bekennen, dat ik niet wist dat er ook hatchback versie van de scout is. Ik ben benieuwd hoe deze eruit zal zien.

Inderdaad, mooi.!

@EdK Ik had de foto's alleen even gemist. Omdat nog wat met de instellingen aan het worstelen ben.

Bovenaan Onderaan