Even voorstellen

Antera

Donateur
Voor jouw even de lijst

En voor de veren mocht het zover komen hoor ik het graag

Bijlagen

• MQB VCDS 1.2N.pdf
    207,1 KB · Weergaven: 19

WillemJan

Forumguru
Hoi,

Welkom op het forum. Ga je naar de dealer voor een auto, kom je eruit met twee. :thumbsup: Gefelicicteerd met beide aanwinsten.

Alleen jammer dat je nog zo lang moet wachten.

Groetjes... Willem-Jan

Antera

Donateur
Hoi Antera,

Neem aan dat deze lijst voor de Octavia 3 is? Heb je ook een lijst voor de Citigo?

Zodra de Octavia wordt geleverd neem ik contact met je op voor de veren en de VAG codes.

Bedankt zover :thumbsup:

SEAT MII, VW Up & Skoda Citigo

Achterlichten altijd aan

Dagrijverlichting uit

Anti carjacking

Selectieve deuropening

Bochtverlichting

Tear wiping voorzijde

Bochtverlichting met knipperlicht

Spiegelverwarming via achterruit verwarming activeren

Comfort knipperlicht aanpassen

Ch activeren

LH niet mogelijk

Parkeerlicht activeren

Gordel waarschuwing uit

Verbruiksmeter omzetten naar Km/L

Dakraam Comfort opening:

hill start activation aanpassen normal/early/late.

pdc toon frequentie veranderen.

LET wel de verlichtings aanpassingen zijn alleen mogelijk indien je de juiste BCM erin hebt zitten. Er zijn namelijk 2 verschillende BCM's geleverd in deze auto waarvan een model de verlichtings aanpassingen niet accepteerd

SEAT MII, VW Up & Skoda Citigo

LET wel de verlichtings aanpassingen zijn alleen mogelijk indien je de juiste BCM erin hebt zitten. Er zijn namelijk 2 verschillende BCM's geleverd in deze auto waarvan een model de verlichtings aanpassingen niet accepteerd

Wat is een BCM? En hoe kun je zien welk type je hebt?

Antera

Donateur
Kan je zien door of de software eraan te hangen of op zijn kop bij je pendalen te gaan liggen na het verwijderen van je bodemplaat en kan je hem zien zitten en staat het erop.

CDK

Forumguru
Ik ben niet @Antera, maar tot voor kort waren de kosten €299,- dan komt er alleen een paar tientjes bij om uit te lijnen

Antera

Donateur
@Antera ,aangezien mijn auto is uitgesteld van week 9 naar week 18 kan ik misschien de af fabriek Eibach veren nog bij bestellen. Zijn dit dezelfde veren die jij eronder zou plaatsen? En wat zouden ze bij jou kosten?

Hallo,

Dit kan ik zeker doen voor je. Krijg je de Eibach veren met montage voor € 299 en een uitlijnadres heb ik eventueel ook nog voor je dan.

Mocht je interesse hebben moet je me maar even mailen. Kunnen we eventueel alles rond maken en een afspraak vast leggen.
\
mailen naar info@lowering.nl aub

Hallo,

Dit kan ik zeker doen voor je. Krijg je de Eibach veren met montage voor € 299 en een uitlijnadres heb ik eventueel ook nog voor je dan.

Hoi @Antera, zijn de Eibach veren die jij plaats dezelfde als die af fabriek eronder worden geschroefd? Heb gelezen over Eibach Pro kit veren, zijn dat dezelfde veren of is dat een hele andere set?

Voor de afspraak moeten we sowieso wachten tot mei aangezien de prod. Week 9 weken is opgeschoven... :sterretjes: Kom sowieso al langs voor de VAG com aanpassingen, wat vraag je daar eigenlijk voor?:maakmegek:

Bovenaan Onderaan