Even voorstellen :).

Artbij

Senior Member
Hallo,

Ik heb afgelopen week een Skoda Octavia Combi Ambition Businessline in het Cappuncino beige (incl pano dak :D) besteld. Nooit gedacht ooit Skoda te gaan rijden (rijdt nu een 1-serie), wilde graag naar een 3-serie, echter het vaderschap doet rare dingen met je ;). De ocativa is erg ruim en voor het geld van een tweedehands 3-serie heb je een erg goed aangeklede nieuwe octavia. Daarnaast was ik aangenaam verrast door de kwaliteit van de Octavia en het verbruik en prestatie van de 1.2 TSI.

Naast de 1-serie heb ik ook nog een Mini Cooper in de garage staan voor de leuke ritjes op zondag.

Groeten,
Joris

O ja, ik ben waarschijnlijk een van de weinigen hier die zijn auto zelf betaald ;).

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Dan begrijp ik niet wat je hier op dit forum te zoeken heb, hoogmoed komt voor de val!:mad:
Er stond een ;) achter Henk, als je in het O3 topic kijkt is het lease en bijtelling wat de klok slaat..... :)
Dus jouw welkomst woord was niet zo heel erg vriendelijk :(

hpolie

Senior Member
Er stond een ;) achter Henk, als je in het O3 topic kijkt is het lease en bijtelling wat de klok slaat..... :)
Dus jouw welkomst woord was niet zo heel erg vriendelijk :(

Klopt, ik vond het ook een hele stomme opmerking, daar je een ieder in zijn eigen waarde moet laten. En ja ik heb zelf mijn leven lang mijn auto's zelf betaald, maar dat ga ik niet expliciet hier op het forum vermelden.

Artbij

Senior Member
Dan begrijp ik niet wat je hier op dit forum te zoeken heb, hoogmoed komt voor de val!:mad:

PS ik heb die van mij van Sinterklaas gekregen.:deuk:

Wist niet dat ik in 2014 nog de betekenis van de verschillende smiley's uit moest leggen......

Wat je met hoogmoed bedoelt is me ook een raadsel :stop:.....

Alle anderen bedankt voor het warme welkom :).

@Canon-Eye Als je alleen het o3 forum leest zoals ik, dan gaat het daar erg vaak over.....

Canon-Eye

Forumguru
@Artbij Tip: als je alleen het O3-forum leest, dan mis je veel "kruisbestuiving" vanuit andere forumdelen.
Daarom begin ik standaard bij "Wat is er nieuw" en pik daaruit de topics die me interessant lijken.

Als ik die heb afgehandeld blijft er steevast nog een aantal topics over - maar dan druk ik op "Markeer alles als gelezen".
Dat moet ook wel zo, want anders kom ik nergens anders meer aan toe... :)

Desperado

Forumguru
Welkom! Ik betaal ook zelf, daarom heb ik er 1 van 14 jaar oud :D
En het vaderschap maakt je verstandig :thumbsup:

Jij ook al @Corné de Kluijver Ik lees ook alles. Vanmiddag even geen tijd gehad en nu 3 pagina's doorworstelen over het olieverhaal van @Joske om over de rest maar te zwijgen......

Joske

Forumguru
haha, vandaag ook al een hele dag in de weer om 3 dagen achterstand in te halen ;)

ben ook zo een : #ikwilalleslezentype

(dorie, ik krijg al de Corné- ik -wil -alles -aan -elkaar -typen -ziekte -over :D )

CDO

Forumguru
maar....... ik hoop dat je net zoveel plezier gaat beleven aan je Skoda als ik. Had ik veel eerder moeten doen.

Bovenaan Onderaan