Even voorstellen!

mvneerbos

Senior Member
Lees en tik al een tijdje mee op dit forum, maar heb me nog niet voorgesteld. Toch maar even doen, wel zo netjes ;).

Mijn naam is Martin 28 jaar, getrouwd en kom uit het Brabantse Welberg (in de buurt van Bergen op Zoom). Ik werk in de IT als consultant en heb hiervoor onlangs een nieuwe leaseauto mogen uitzoeken. De keuze ging tussen de Seat Leon ST, VW Golf Variant en de Skoda Octavia Combi. De beslissing was al redelijk snel gemaakt, het is uiteraard de Skoda geworden. Het nieuwe design van de Seat vond ik niet heel mooi, dus die viel snel af, de VW is wel mooi maar veel duurder dan de Skoda, waardoor je veel meer leuke opties kan kiezen.

Ik heb gekozen voor een Skoda Octavia Combi 1.2TSI EBL, aangevuld met Dynamic Pakket, Sunset, 18inch Alaris, DAB, Hill Hold en afneembare trekhaak. Voor mijn werk rij ik rond de 60.000km per jaar, dus wilde een luxe auto hebben. De motor is natuurlijk niet heel krachtig, maar ik heb deze in mijn vorige Seat Leon ook gehad en was er erg over te spreken. Ik heb persoonlijk liever een luxere auto, met goede stoelen dan een race-monster. In Nederland kom de 1.2TSI goed met het verkeer mee en mij kennende zal de fanmail groot zijn bij een snelle auto ;).

Tot nu toe erg tevreden over de Skoda, vanavond nog even naar Antera toe om wat te veranderen en dan is ie helemaal perfect.

Mijn auto historie (altijd leuk om weer eens te zien):
Eerste auto'tje: Fiat Cinquecento 0.9
Je bent jong, dus de auto moest worden voorzien van getinte ruiten, ander uitlaatsysteem, velgen van een Punto Sporting, dikke subwoofer etc.
cinq1.jpg

cinq2.jpg

Daarna een grotere en vooral snellere auto gekocht; een Hyundai Coupe 2.0FX uit '97
Deze heb ik helemaal standaard gekocht, maar had veel beschadigingen aan de bumpers. Deze wilde ik toch al vervangen, maar dit is een erg uit te hand gelopen hobby geworden. Leuk voor toen :D
coupe1.jpg

coupe2.jpg