Even voorstellen!

mvneerbos

Senior Member
Vorige week voor het eerst met de aanhangwagen gereden. De afneembare trekhaak zat er zo op, maar verder was ik er niet zo over te spreken.
- Geen mogelijkheid om de breekkabel aan te bevestigen. Bij de bouwmarkt maar even een klem gehaald voor op de trekhaak zelf.
- Verloopstekker gaat er bijna niet op. Je moet deze draaien, met een plaatje die van de zijkant naar de bovenkant gaat. Alleen zit dan het klepje van de 7-polige aansluiting in de weg. Enkel met de schroevendraaier het klepje iets omhoog duwen lukt het om de verloopstekker erop te krijgen
- Bij het rijden met de kar piepen de parkeersensoren achter de hele tijd wanneer je langszaam rijdt. Lijkt me dat ze iets vergeten zijn uit te zetten.

Verder wel ideaal om de de controle van de lampen op je dashboard te zien. Zo wist ik nu dat er een remlicht kapot was van de kar! :thumbsup:
Voor de stekker en sensoren binnenkort even een bezoekje brengen aan de dealer.

CDK

Forumguru
@mvneerbos, typisch gevalletje van een dealer die het niet snapt, je trekhaak is niet of niet goed aangemeld in de voertuigcomputer. :(
Er zit wel een oog voor de breekkabel als het goed is, maar dan moet je wel bijna onder je auto kruipen om dat te zien.... ;)

mvneerbos

Senior Member
Dat kleine oogje had ik inderdaad wel gezien, maar de kabel is niet lang genoeg. Of ik moet iets maken met een haak en een extra breekkabel, daarom maar gewoon een goede klem gehaald ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan