Klopt Corné, de auto heeft in België gereden en is in maart 2014 naar Nederland gekomen. Hij is van 2011 en heeft 130.000 kilometer gereden. Dit was eerlijk gezegd wel een puntje. Ben persoonlijk niet zo van de import auto's maar dit exemplaar staat er zo nieuw bij dat je gewoon geloofd dat hij van afgelopen maart is. Maar goed, jij bent kenner en ziet dit uiteraard gelijk
Gelukkig is de onderhoudshistorie volledig bekend en erbij, zo zag ik bijv. dat de pomp bij 72.000 km vervangen was, naar ik begrepen heb een kwaaltje van de 1.6 TDI.
Wel grappig is dat ik de uitvoering niet 'matchen' kan met de Nederlandse Superb's, zo heeft deze Xenon en elektrische stoelverstelling, maar wel weer zwarte dakrailing. Geen leer, mar wel Culumbus navigatie....Wel PDC achter maar niet voor...je begrijpt misschien de verwarring die ik erbij heb
Ik weet niet of deze start/stop heeft, eerlijk gezegd niet op gelet. Maar één ding is zeker: ik heb nog nooit zo'n luxe auto gereden en was met de C5 destijds toch behoorlijk verwend.