Even voorstellen

kansberg

Forumguru
Welkom op dit geweldige forum John.
Volgens mij zag ik vorige week de Superb van @Stejogini rijden op de Snipperlingdijk in Deventer :jaja:, woensdag of donderdag. Kenteken was **-L**-* en de kleur was zeker goed, dat gaf bij mij de link naar de Superb van Stejogini.

Stejogini

Actief lid
Hahaha dat klopt... richting de hockey van mn zoontje ;)))) grappig kansberg woon jij daar ook in het leuk en gezellige Deventerse... Het kenteken klopt ;) Dus ik was het zeker en moet bekennen ik heb jou niet gezien...

kansberg

Forumguru
:D Het is een kleine wereld.... Nee ik woon niet in Deventer (in Epe) maar ik werk er wel en ben regelmatig onderweg naar bedrijven, maar niet in m'n Superb, een Opel astra van de zaak, of een Kangoo, ook van de zaak. Maar Deventer is zeker gezellig :jaja:

Stejogini

Actief lid
Haha grappig kleine wereld inderdaad! Volgende keer zal ik beter uit mijn raampje kijken naar een Astra of Kangoo! Als er iemand dan aardig naar mijn super'btje kijkt.. weet ik dat jij het bent ;-0

kansberg

Forumguru
Ja haha, ik blijf gefocust op fraaie Superb's....vooral de Combi's hebben mijn speciale interesse (uiteraard ;)).

De Astra en Kangoo waar ik regelmatig in rijd zijn makkelijk te herkennen aan de reclame die er op staat:

Brezan logo.jpg

Bovenaan Onderaan