Even voorstellen....

Mettes

Forumguru
Welkom.
De verlagingsset is echt wel iets dat je moet doen.
Het geeft je prachtige wagen een nog betere uitstraling.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Ronbe

Senior Member
Hallo Wim, ik heb ook een spaceback style edition besteld, een van de 250 stuks voor de Nederlandse markt, goede keuze, mooie kleur. Veel plezier ermee.

Ridley

Forumguru
Met deze wagen is het voor die tieners geen straf om voor school afgezet te worden door 'die ouwe'

Last resort

Forumguru
Dank u voor de complimenten,deze rapid wijkt dus weer af van de 250 stuks door eigen inbreng.
Zit er ook nog aan te denken hem/haar te verlagen......mijn vrouw ziet dat niet zo zitten:mad:
De tijd zal het leren.

groet

Wim

Wim,
Dit komt mij bekend voor;)
Alleen bij mij ging het om de tuning.
Dit is nu opgelost, doordat we een keer met volle belading een flinke berg op moesten en ik meer achteruit dan vooruit ging;). Opdat moment maar aangegeven dat dit niet echt veilig was en dat een tuning toch echt beter was voor de verkeer veiligheid:D. Was mijn vrouw het wel mee eens. Daarna was het snel gedaan:yeah::cheers:

Succes ermee:thumbsup:

@groen 13...had die foto's maar niet geplaatst........mijn vrouw vindt het nog een strakkere bak:tegek: dan dat ze dat nu al vindt.Ik vrees dat ik er niet meer onderuit kom.:yeah:dit gaat me geld kosten
@ridley,dat vinden ze inderdaad helemaal niet erg,sterker nog, als de oudste voor zijn rijbewijs gaat[2jr nog te gaan] ben ik die auto gewoon kwijt aan hem.Zijn maten op school hadden eerst nog zoiets van...SKODA???....totdat ze hem in reallife zagen 1e reacties van deze jeugd:vette bak!!:D
@Frank spaceback de uitvoering is inderdaad volgens de dealer 250x gekopieerd,dus die met het panoramadak enz...dit deed ik af als verkooptruc,maar is bij navraag waarheid gebleken.
Erg leuk om te lezen dat er meer spacebacks op de weg komen,schrik dan niet als er mensen zich omdraaien op de stoep als u langs rijdt.Of mensen op de parkeerplaats bij uw auto stil blijven staan,op de snelweg langzaam inhalen waarbij vrouwlief haar man door middel van handgebaren de rapid beschrijft[mij gebeurd op de A28 bij Staphorst]en vervolgens haar:thumbsup:opsteekt.We zelf vinden onze repid nog niet zo'n buitensporig karretje,maar anderen blijkbaar wel.Waar kun je [kleine]3D letters kopen dan zet ik achter Rapid de letters se [special edition]:yeehaa:
@Last resort daar denk ik ook nog aan, maar dit hou ik nog maar even stil voor mijn vrouw,
Maar eerlijk is eerlijk deze Skoda verdient het om gepimpt te worden .....je bent zo oud als jij je voelt!!
Alle nieuwe Skoda rijders gefeliciteerd met deze juiste keuze en succes met de aankoop je zult er alleen maar plezier van hebben!

Paasgroet Wim.

Bovenaan Onderaan