Even voorstellen

0ri0n88

Forumguru
Welkom. Dsg 7 heeft droge koppeling. Dat is simpelweg net zo''n soort feit als dat een mens twee benen heeft
Ok bedankt voor je info niet dat het me heel veel uitmaakt was namelijk bij duindam geweest in den haag ook voor een 2009 model en die zei mij dat het een natte was ging er dus vanuit dat het een natte koppeling was verder kon ik daar sws niet slagen kon geen proefrit maken heel weinig inruil en zeer onpersoonlijke service daarnaast draaide die veel in zijn verhalen verbaast me niks dat het dus niet klopt wat die zei en ben blij daar niks gekocht te hebben.

Cordoba

Forumguru
Welkom @0ri0n88 Dat is inderdaad echt iets totaal anders dan een Panda. Zoals al door anderen gezegd, het imago bij ouderen is soms erg achterhaald, dat merk ik soms ook met reacties op mijn auto: ik heb een Fabia I combi, maar met velgen van de eerste generatie Audi A3 eronder (en daardoor ook de grote Audi logo's op de velgen). Ik krijg af en toe ook reacties: "dat model Audi ken ik helemaal niet" of "dat is toch geen Audi, ... of wel? " Maakt duidelijk dat de Skoda's van deze eeuw niet zo op het netvlies van veel mensen staan.

Overigens parkeerlicht is gewoon het standaard VAG-grapje, had ik 35 jaar terug al in mijn Golfje: contact uit en richtingaanwijzer uit naar links, betekent linker stadslicht en achterlicht aan, contact uit en richtingaanwijzer naar rechts, betekent de rechterlampen aan. Overigens reageert de lichtverklikker bij het uitstappen ook op het parkeerlicht.

0ri0n88

Forumguru
Hey @Cordoba
bedankt voor je toelichting over het parkeerlicht wist wel hoe het werkte had namelijk voor de zaak een veel te dure mercedes Vito waar het ook op zat moesten er geloof ik toen nog wel wat extra guldens voor betalen maar dat is met alles van mercedes.
Panda gaat eruit met pijn in het hart van mijn zoontje die is er helemaal verliefd op en ik moet zeggen heb er bijna 4 jaar wel probleemloos en goedkoop in gereden maar nu tijd voor een echte auto:yeehaa:

Cordoba

Forumguru
Van de laatste generatie Panda durf ik niet meer te zeggen dat het geen echte auto is, van de oer-Panda durf ik dat wel.:D

0ri0n88

Forumguru
Welkom! Goede keuze zo'n 1.4tsi!
Thanx!
Aangezien ik niet zakelijk rijd (heb al bedrijfsbus)
Was de keuze voor de 1.4 snel gemaakt doet niks af aan de 1.2 maar gezien het lichte verschil in gebruik en toch ook aanzienlijk meer kracht wist ik al snel dat ik de 1.4 wilde.
Kom natuurlijk van 69 pk dus alles was al een verbetering :D

Bovenaan Onderaan