Even voorstellen

Kenei85

Senior Member
Hallo Allemaal,

Ik dacht ik stel me ook even voor. Ben een nieuw lid sinds enkele dagen en in volle afwachting van men 03 combi rs tdi.
Ik ben 30jaar, en woonachtig te Aarschot. Mits men Superb van 2002 er nu bijna 210 000 km's heeft opzitten werd het tijd om een nieuwe wagen te bestellen.
de nieuwe wordt verwacht half maart. Zeer tevreden over de levertermijn want is pas 19 januari besteld.

de wagen is als volgt besteld:

O3 combi RS tdi
steel grey
Pack RS GPS (amundsen Europe met DAB, Lane Assistant, Intelligent Light Assistant, Driver Activity Assistance, Performance Mode Selection)
Verwarmde voorzetels
Panoramisch dak
Canton sound system
grey stitching

Groeten
Kenny

Cordoba

Forumguru
Welkom Kenny, overigens is je bestelling wel typerend voor Belgie: RS wordt weinig verkocht in NL en ook de kleur Steel grey is in NL behoorlijk zeldzaam.

Kenei85

Senior Member
Welkom Kenny, overigens is je bestelling wel typerend voor Belgie: RS wordt weinig verkocht in NL en ook de kleur Steel grey is in NL behoorlijk zeldzaam.
ˆ
Nochtans zie ik de steel grey in BE niet vaak rondrijden.
En vind het persoonlijk de mooiste kleur uit het gamma :)

Cordoba

Forumguru
Bij de laatste minimeet in St. Niklaas waren er 2 in steelgrey, en beiden Vlaams, ik geloof niet dat ik er ooit één gezien heb op NL-kenteken (terwijl ik in NL woon en werk en elke week meer dan 100 O3's spot).

Bovenaan Onderaan