Even voorstellen

Cordoba

Forumguru
Die 180 euro is goedkoop voor waxoyl, maar ongeveer een factor 10 te duur. De claims van waxoyl kloppen niet, na 6 weken is er niets meer van terug te vinden, een sealant van 15 euro werkt veel beter, en met zo'n busje kun je jaren vooruit. Ik zal nog even een linkje van een vergelijkingstest voor je opzoeken, zet ik zo onder in deze post.

Filmpje 1 direct na aanbrengen:

Blijkbaar is er iets fout gegaan met de filmpjes: in de volgende edities zie je het effect van waxoyl elke week sterk afnemen, terwijl de normale sealant nauwelijks verandert. Na 6 weken is het effect van waxoyl vrijwel weg, terwijl de sealant nog voor minstens 80% het water afvoert. (dit is uit mijn geheugen)

Linkje naar de bron:

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Volgend filmpje (nadat het proefpaneel een aantal weken op het dak heeft gelegen):

Filmpje, nadat het paneel in totaal 70 dagen heeft buiten gelegen:

Kenei85

Senior Member
Volgend filmpje (nadat het proefpaneel een aantal weken op het dak heeft gelegen):

Filmpje, nadat het paneel in totaal 70 dagen heeft buiten gelegen:

Net de website gevonden waar deze filmpjes opstaan. Na lang doorlezen is de conclusie inderdaad van dit niet te doen. Er zijn betere en goedkopere alternatieven.

Bedankt @Cordoba

Kenei85

Senior Member
Vandaag de auto gaan halen. Wat een plezier om mee te rijden!!!
En die canton installatie, ge-weldig gewoon
Foto's volgen nog, het was al iets te donker om nog foto's te nemen...

Kenei85

Senior Member
Woensdag kan auto pas binnen. Positieve is dan weer wel dat ze de ganse flank vernieuwen om kleurverschil tegen te gaan. Lijkt dus toch dat ze het goed gaan aanpakken...

Last resort

Forumguru
Dat ziet er niet best uit, altijd vervelend als je zelf zuinig bent op je spullen en andere dat even om zeep helpen:banghead:
Ik ga ervan uit dat alles weer goed gaat komen. Succes in de tussentijd.

Kenei85

Senior Member
Vraagje,
Dit weekend stapte ik uit langs passagierskant omdat mijn deur niet meer open wou. Zodra ik de deur opende hoorde ik een plof aan de bestuurdersdeur. Ben dan meteen gaan voelen, en nu werkte het mechanisme terug. De deur ging zonder problemen open. Nu kon ik eindelijk wel de schade bekijken achter het portier zelf. Dit verontrustte mij wel even, wat denken jullie hiervan???
upload_2016-5-9_14-21-32.jpeg

upload_2016-5-9_14-21-48.jpeg

Bovenaan Onderaan