Even Voorstellen

Hoi Allemaal,
Ik heb me net geregistreerd op dit forum. Het is eigenlijk ook mijn eerste bezoek op het forum. Ik zal niet veel posten, maar vooral veel lezen. Ik mag a.s. woensdag (15 jan) mijn Skoda Octavia Combi RS TDI PD (of zoiets) ophalen bij de dealer.

Ik rij nu nog voor een paar dagen een Seat Leon Topsport TDI 150pk van bijna 4 jaar oud. Daar ben ik eigenlijk altijd heel tevreden over geweest. Ik ben daarom heel benieuwd wat de Skoda mij gaat brengen (zeker omdat ik er geen proefrit in heb gemaakt).

Groeten,
Hankenaar
(Marc Bouwens)

SkodaMan

Actief lid
Welkom
471.gif

BiBo

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Hankenaar</font><hr />
Ik ben daarom heel benieuwd wat de Skoda mij gaat brengen (zeker omdat ik er geen proefrit in heb gemaakt).

[/ QUOTE ]

In ieder geval een grote
smile.gif

Veel plezier met je auto. Ik moet nog de nodige weekjes wachten(rond Maart) op mijn RS
frown.gif

GTJ

Lid
Welkom,

Toen ik eind oktober mijn RS bestelde had ik er ook nog geen meter in gereden! Afgelopen zaterdag heb ik mijn auto opgehaald! Wat een geweldige auto! De eerst 600 pretkilometertjes staan er inmiddels op!

Okki

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: GTJ</font><hr />

Welkom,

Toen ik eind oktober mijn RS bestelde had ik er ook nog geen meter in gereden!

[/ QUOTE ]

Snap ik niet.... hoe kun je nou een auto kopen (of leasen) zonder er in gereden te hebben!
De 'zit' in een showroom is altijd anders dan dat je er echt mee rijdt
icon_smile_question.gif

[/ QUOTE ]

Schijnt toch een RS-rijders tik te zijn; een toch redelijk prijzige auto kopen zonder er een meter in te hebben gereden. Ik kocht mijn RS op basis van een Autoshow in Essen (Duitsland) eind 2005. In Nederland kwam hij pas in april 2006 op de markt. Ik was wel één van de eersten.....en na zo'n 15.000 km. nog steeds zeeeeeeer tevreden......
rockon.gif

GTJ

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Snap ik niet.... hoe kun je nou een auto kopen (of leasen) zonder er in gereden te hebben!
icon_smile_question.gif

[/ QUOTE ]

Ik heb in een TDI 140 pk gereden! En die vond ik al super rijden! Nou dan zal de RS vast niet minder rijden! Heb er geen seconde aan getwijfeld of ik de juiste keus had gemaakt! En afgelopen zaterdag weet ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt!
xyxthumbs.gif

Frankie

Actief lid

Welkom,

[/ QUOTE ]

icon_smile_question.gif

[/ QUOTE ]

smirk.gif

Ik snap wel meer niet !! Ik heb welliswaar geen RS en hij is niet de mijne (lease). Maar mijn auto is toen ook besteld nadat ik een paar km in een slome benzine versie had gereden. Ik wou gewoon een O2, moest diesel zijn, 130pk 1.9 TDI kende ik al uit mijn Golf, dus de 2.0 moest bijna wel oké zijn. Simpel toch dan !?!?

Ps: de mijne zit hetzelfde als in de showroom...

Even terug komen op het niet proefrijden in de RS. Zoals ik al heb gezegd, ik ben heel tevreden over mijn Leon Topsport TDI. Ik wilde een waardige opvolger en ik vind die nieuwe Leon gewoon niet mooi. Ik kwam toen eigenlijk gelijk uit bij de Octavia RS. Ik heb nog wel even gekeken naar de Toyota Avensis CleanPowerDiesel maar ik heb erin gezeten en die binnenkant sprak me totaal niet aan. Dus was er eigenlijk geen alternatief en proefrijden in september dat kon niet simpelweg omdat hij nog niet gemaakt werd.

Mark

Banned

Welkom,

[/ QUOTE ]

icon_smile_question.gif

[/ QUOTE ]

Ieder denkt daar anders over, heb met de Roomster ook niet proefgereden.
Wel veel info over opgezocht en gewoon gekocht.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

En zo enorm verschillend met een Topsport TDI zal 't ook niet zijn, toch?

[/ QUOTE ]

Dat denk ik ook niet ...

ja inderdaad een RS "tik"
smile.gif
ik had er ook niet in gereden, ging uit van zelfde motorblok als mijn Seat Leon en de rest vertrouwde ik wel.

Okki

Donateur
Ach, is miscchien wel de kift!
Kom niet verder dan een 1.6 en de nieuwe zou ik na 4 jaar krijgen, toen na 5 jaar en nou.........

Tsja, een Aston Martin zou ik ook wel willen hebben zonder er in te hebben proefgereden.

Gefeliciteerd allemaal met de mooie nieuwe bolide's, ik kan slechts nog maar dromen en wachten, na jaar....na jaar.... na jaar......
407.gif

Bovenaan Onderaan