Even Voorstellen

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Hankenaar</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

En zo enorm verschillend met een Topsport TDI zal 't ook niet zijn, toch?

[/ QUOTE ]

Dat denk ik ook niet ...

[/ QUOTE ]

Al zal je de 4 wiel aandrijving wel missen.

Overigens WELKOM.

Marcel

Jpoers

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SKODACHAUFFEUR</font><hr />

Al zal je de 4 wiel aandrijving wel missen.

Overigens WELKOM.

Marcel

[/ QUOTE ]

Volgens mij weten heeft een topsport helemaal geen vierwielaandrijving? alleen in V6 uitvoering was die geloof ik gekoppeld aan 4 wielaandrijving,

(verbeter me maar als ik het fout heb.)

Dutch4x4

Senior Member
Nee, niet alleen de V6 Cupra 4 (later V6 Topsport 4) had vierwielaandrijving. Ook de 1.8T en de TDI150 hadden als 'Sport 4' resp. TDI Cupra 4 (later TDI Topsport 4) AWD, maar dat was een relatief korte periode (tussen 2001-2003). De 1.8T met AWD stopte zelfs in 2002 al.

Ze werden bijna niet verkocht; verreweg de meeste Topsport TDI's waren gewoon FWD.

Inderdaad mijn Topsport had geen 4-wielaandrijving, gewoon voorwielaandrijving. Ik ga dus niets 'missen'; integendeel de RS bevalt erg goed.

En voor degene die een fotootje wil zien. Ik heb er net een ge-upload in de fotogalerij. Onder het kopje 'Auto's van leden'. Ik moet alleen nog een echt mooie foto maken (als de zon een keertje schijnt)

Jpoers

Lid
oké had een beetje gelijk. maar jah ben ook niet zo thuis in de seats. dacht er alleen aan

@hankenaar: strakke bak
xyxthumbs.gif
, mooi blauw! superkleur

Racer

Lid
Super kleur, super auto! Veel plezier ermee.
Alleen een beetje jammer dat je geen getinte achterramen genomen hebt, maar ja...... je kan niet alles hebben.

PS. Rode remklauwen neem ik aan?

Racer

Bovenaan Onderaan