Even voorstellen....

JurgenTDI

Actief lid
Hop... en TE KOOP aangeboden:

Skoda Fabia Ambiente 1.4 16V AUT

Dit vanwege de aanschaf van een andere, nieuwere Faab.
Paar weken geleden is ons park uitgebreid met een Fabia II Combi, zelfde kleur groen met wederom een automaat (dit keer tiptronic-6) en een 1.6 16V ipv de 1.4 16V. Bouwjaar 2008 dus we gaan er ook nog een paar jaartjes op vooruit...

Moet eerlijk zeggen: heerlijk autootje om mee te rijden.
Vrouw blij = ik blij.

Fotootjes via:
https://www.google.com/search?q=97g..._fcAhXKLVAKHQG4B0sQ_AUICygC&biw=1869&bih=1091

Bijlagen

• Faab2-gekocht.jpg
    Faab2-gekocht.jpg
    121,3 KB · Weergaven: 17
  • Faab2-gekocht.jpg
    Faab2-gekocht.jpg
    121,3 KB · Weergaven: 16

JurgenTDI

Actief lid
Wauw... is al weer een tijdje geleden dat ik hier gekeken heb.
Toevallig vorige week even rondgekeken want het werd weer eens tijd voor iets anders.

Afgelopen zaterdag de Fabia II ingeleverd wegens een impuls-aankoop (was niet de bedoeling maarja).
Helaas heeft onze Mk2 na een bezoek aan de (textiele) wasstraat lak op de rechter dorpel laten vallen, en dat bleek dus niet alleen lak te zijn maar ook verrot plaatwerk.

In Doetinchem zag mijn vrouw Danielle een type 3 combi met DSG staan en dacht toen... ja wat doen we.
De Faab 2 met 320dkm op de klok repareren met kans op nogmaals een rotte dorpel aan de linker kant, wantja als daar de afvoerpluggen aan de onderkant ook niet dicht zaten en water gevat hebben dan kost het 2x reparatie (uitslijpen, inlassen, bijwerken, spuiten enz) of dan maar iets bijleggen en upgraden naar een nieuwere?

Vrijdagmiddag ff gekeken en alles zag er veelbelovend uit, dus zaterdag de inruil gedaan: 1 groene Fabia II combi 1.6 AG6 tegen een blauwe Fabia III combi, 1.2 TSI met 7 traps DSG. Zit een beetje poetswerk aan de carosserie vanwege 'lakstiften' maar da's niet erg want dat kan ik op mn huidige werk wel laten doen (werk tegenwoordig bij een Mercedes-Benz dealer waar we oa ook een schadeafdeling hebben) :) :) :)

Daarnaast benieuwd wat dit model weer voor mogelijkheden heeft! Vorige week al even gekeken wat er gebeuren moet om de radio van Swing naar een Bolero over te zetten maar dat blijkt nog niet zo makkelijk te zijn.

Zal binnenkort wat fotootjes online zetten

... en ik zag in mn handtekening dat ik nog een Passat 3C onder de carport had staan maar daar staat sinds 3jaar een Audi A4 met 320pk :D

Bovenaan Onderaan