Even voorstellen...

B4r7

Lid
Hallo iedereen, na een aantal weken dit forum gevolgd te hebben is de tijd gekomen voor een korte introductie.
Bart, 33 uit Antwerpen, België.
Omdat mijn huidige leasewagen binnen een aantal maanden aan vervanging toe is ben ik al aan het window shoppen voor de opvolger. Grootste kanshebber momenteel is de s3.
Onder het motto dat je nooit genoeg informatie kan hebben ben ik alles s3- related nauwgezet aan het opvolgen :)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

B4r7

Lid
Bedankt iedereen!

Welkom Bart. Wat zijn de concurrenten voor jouw S3?
Aangezien we enkel uit de VAG groep kunnen kiezen zijn de keuzes redelijk beperkt, nml superb, passat & A4.
De A4 vind ik met kinderen minder ideaal, dus in die optiek blijven enkel de Passat & Superb over.
Bij een Passat is er wel minder ruimte voor opties & deze zijn ook vaak duurder. Ook had ik graag een DSG gehad (testrit met de Superb 1.6tdi DSG beviel me wel) & die is is bij een Passat ook stukken duurder :s

B.Stuurder

Forumguru
Bedankt iedereen!

Aangezien we enkel uit de VAG groep kunnen kiezen zijn de keuzes redelijk beperkt, nml superb, passat & A4.
De A4 vind ik met kinderen minder ideaal, dus in die optiek blijven enkel de Passat & Superb over.
Bij een Passat is er wel minder ruimte voor opties & deze zijn ook vaak duurder. Ook had ik graag een DSG gehad (testrit met de Superb 1.6tdi DSG beviel me wel) & die is is bij een Passat ook stukken duurder :s

Da's toevallig, wij ook.

Bovenaan Onderaan