Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ondanks dat ik het topic ongeveer een jaar nu volg (sinds ik mijn skoda superb 1.6 tdi elegance businessline bij alphabet occasions had gekocht), had ik nog niet de stoute schoenen aangetrokken om mij kenbaar te maken op het forum:)

Nu ik serieus aan het denken ben over het chiptunen van het dieseltje, vind ik dat ik mezelf minimaal moet voorstellen.

Woonachtig in Breda, in het bezit van een superb uit begin 2012 met nu 157.000 km op de teller, wordt de superb vooral gebruikt om zonder na te denken alle zooi voor mijn twee zoontjes mee te nemen (nadeel van de superb, je komt vanaf de voorstoelen lastig bij ze als ze in de kinderzitjes zitten (probeer maar eens een speen dan aan te geven)...

CDK

Forumguru
Welkom hier @basti26.
Weet je al waar je wil gaan chippen? Bij TVS in Varsseveld loopt momenteel een groupbuy, voor jou zou dat mogelijk zijn voor €349,30 voor standaard en €419,30 voor een chip op maat met rollenbank uitdraai. (prijs is voor auto's met een handbak) Vag Techniek in Nuenen is ook een goed adres en is voor jou wel dichterbij.
Succes met het maken van je keuze.

Greetz Corné

Bovenaan Onderaan