Even voorstellen

Dat zijn mooie machines Anna, en de Firestorm vindt ik nou niet bepaald een "toerhok" Haha.:D
Het is vergeleken met mijn fireblade een stuk meer toer. Fireblade is echt aggressief en heeft aangepastte vering waardoor 'ie echt waaaaanzinnig goed stuurt. Firestorm is echt een oudje met 75000km en alles is daardoor juist een beetje extra "slap", vering maar ook remmerij is echt een heel verschil. Wel heerlijk comfortabel door het grote stuur en beter vol te houden op lange (tragere) ritten.

Grrrr. 1 kapje kwijt van de koplampsproeier. 2e keer dit jaar al... misschien laat ik er direct een handvol spuiten zodat ik kosten bespaar :pieker:

bobbl

Forumguru
Het is vergeleken met mijn fireblade een stuk meer toer. Fireblade is echt aggressief en heeft aangepastte vering waardoor 'ie echt waaaaanzinnig goed stuurt. Firestorm is echt een oudje met 75000km en alles is daardoor juist een beetje extra "slap", vering maar ook remmerij is echt een heel verschil. Wel heerlijk comfortabel door het grote stuur en beter vol te houden op lange (tragere) ritten.
Heb mijn motor omgebouwd naar een fighter, zit ook heerlijk en stuurt scherp!
Heb een oudje, yzf 750 R.
21 jaar in bezit!

Heb mijn motor omgebouwd naar een fighter, zit ook heerlijk en stuurt scherp!
Heb een oudje, yzf 750 R.
21 jaar in bezit!
Top! Zeker een leuke motor met een boel power. Reden erg goed, heb zelf ook diverse keren op een (roze, whahaha) YZF gereden! Lopen ook heel erg hard!

Bovenaan Onderaan