Thokozanoah
Forumguru
Welkom op hét forum!
Welkom Emiel, rood leer was ook mooi geweest: https://www.alba-automotive.com/showroom/skoda-kodiaq-alba-buffalino-leder-bordeaux-rood/
Zwart? Nee dan eerder een witte. Maar ik heb ook heel lang rood niks gevonden, misschien omdat je na tig keren een zwart leren interieur een beetje zat wordt (ik dan) en iets anders zoekt, dat dan rood uiteindelijk niet zo gek lijkt?Ik kan dit niet mooi vinden. Vind persoonlijk de combinatie zilvergrijs exterieur met een zwart leren interieur het mooist. Bij een zwarte auto vind ik zoiets wel mooier maar nog zou ik het niet nemen...
Mag ik een onbeleefde vraag stellen? Wat kost een zwart lederen interieur voor een Kodiaq zoals jij besteld hebt ongeveer?
Was dat de optie bij het bestellen, of heb je het achteraf laten monteren? Mijn Kodiaq heb ik uit voorraad gekocht en daar kan ik dus niets meer aan veranderen. Alleen eventueel later nog laten doen door een bedrijf als Alba.In mijn geval was dat €1990,- voor sportinterieur in combinatie met leder. Voor wat je er voor krijgt valt dat best mee
Inderdaad gewoon als optie aangevinkt. Achteraf leder kost ongeveer 1500,- tot 2000,-Was dat de optie bij het bestellen, of heb je het achteraf laten monteren?