Extra gebruikers profielen Kodiaq '24

Tweede gebruiker in de auto lukt prima, maar … de My Skoda app van mijn vrouw blijft vragen om hoofdgebruiker te worden. Kan iemand aangeven hoe ik kan zorgen dat zij wel de app kan gebruiken? Ik neem aan dat er geen twee hoofdgebruikers kunnen zijn.

Wat ik hier gedaan heb is op zowel mijn telefoon als die van mijn vrouw in de app inloggen met het account van de hoofdgebruiker.
In de auto hebben we ieder ons eigen account elk gekoppeld aan een sleutel.
In de auto dus ieder de eigen instellingen en in de app beide alle mogelijkheden

Wat ik hier gedaan heb is op zowel mijn telefoon als die van mijn vrouw in de app inloggen met het account van de hoofdgebruiker.
In de auto hebben we ieder ons eigen account elk gekoppeld aan een sleutel.
In de auto dus ieder de eigen instellingen en in de app beide alle mogelijkheden
@Marchel1 Hoe heb je de accounts gekoppeld aan een sleutel? Pakt het systeem dan ook direct het juiste mobiele toestel? Nu moeten we telkens opnieuw kiezen bij wisselen van rijder… My Skoda app op telefoon van mijn vrouw is (nog) niet gelukt….

Helaas kan een telefoon niet aan een profiel gekoppeld worden in de auto wat erg jammer is.
Ik ben met mijn sleutel in de auto gaan zitten ver weg van de andere sleutel, heb mijn profiel geselecteerd en bij de profiel instellingen de optie om profiel aan sleutel te koppelen geselecteerd.
Mocht dit al aan staan en niet goed werken dan de optie even uit en weer aan zetten.
Daarna de auto afsluiten, sleutels wisselen en hetzelfde doen met het andere profiel.

Let wel op als je met beide sleutels dicht bij de auto staat en ontgrendeld is het een beetje random welk profiel hij pakt

Heb je wel de app op een telefoon en de auto geactiveerd voor de hoofdgebruiker? Op de andere telefoon ook de app installeren en inloggen met het account van de hoofdgebruiker.

Bovenaan Onderaan