Extra luidspreker-pakket nemen of niet?

Ja je hebt gelijk, speakers zitten in het soundsystem pakket. Het mp3 gebeuren zit denk ik inderdaad standaard op de Audience als je de handleiding leest, maar aan de andere kant staat me iets bij dat je dat pas krijgt bij de meerprijs van het speakerpakket.

Kan helaas de handleiding niet uploaden, is 600kb, te groot als attachment :(

Heb het aan exciter gemaild, die zet als het goed is erop!

Matra_Murena

Actief lid
MP3 krijg je bij de Audience samen met een wisselaar. Ik heb de dealer gevraagd wat daar het nut van is want als ik 6 cd's tegelijk kan laden hoef ik geen mp3 cd meer erin te doen. Die is juist handig in plaats van een wisselaar. Maar ach....

De versterker/equalizer en speakerset is het "Sound System" dat weer extra kost. Deze kan je echter ook in combinatie met de Stream gebruiken!

smg

Lid
Met 6 MP3-schijfjes in m'n Audience, heb ik de keuze uit zo'n slordige 1.000 liedjes. Daar kom ik mijn vakantie wel mee door...

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Met 6 MP3-schijfjes in m'n Audience, heb ik de keuze uit zo'n slordige 1.000 liedjes. Daar kom ik mijn vakantie wel mee door...

[/ QUOTE ]

en wat is dan jouw ervaring tussen de mp3's, krijg je dan een paar seconden "Please Wait" te zien?
(Ik had hier al een topic voor gestart maar nog geen reactie op gekregen /forum/images/graemlins/grin.gif )

Potje

Actief lid
Maar je wilt dan niet het comfort van de wisselaar en MP3 weergave? Ik vind het zalig, hoef ik niet meer cd's te bewaren op allerlei plekken in de auto. /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Heb ik tijden gehad in mijn vorige auto's maar een meerprijs van EUR 930,- voor een MP3-speler is mij einfach zu hoch. Met een CD-R in de speler rij ik in een ruk door naar Zuid Frankrijk en hoor ik geen enkele keer een nummer twice.

Misschien moet ik dan toch maar afzien van die speakers.

Verdorie, net nog in een TDi (proef-)gereden maar daar zat geen radio in.

Ik vond de standaard speakerset echt 'ruk' klinken, maar ik ben prof-muzikant, dus wellicht té kritisch....Vooral in het midden(tonen)gebied klinkt het slecht (schel) en daar is weinig aan te verbeteren, ondanks dat ik er flink mee heb lopen stoeien tijdens de proefritten. Ik had 'm liever 'uit' staan dan 'aan'... :(
Uiteindelijk dus toch maar de Audience + Sound System genomen : eigenlijk belachelijk veel geld voor een stukje muziek in je auto, maar het klinkt wel véél beter dan de standaardset !!! :-)

Logic

Actief lid
Ik hoop dat het geluid me niet tegen zal vallen als mijn Octavia in oktober komt. Ik ben nu zes high performance speakers plus subwoofer in mijn V40 gewend en dat klinkt erg lekker /forum/images/graemlins/laugh.gif
Ik wacht rustig af en jullie horen het in oktober wel...

Potje

Actief lid
Ik hoop dat het geluid me niet tegen zal vallen als mijn Octavia in oktober komt. Ik ben nu zes high performance speakers plus subwoofer in mijn V40 gewend en dat klinkt erg lekker /forum/images/graemlins/laugh.gif
Ik wacht rustig af en jullie horen het in oktober wel...

[/ QUOTE ]

Kijk, dat is precies waarom ik er ook zo over inzit. Ik heb een V70 met een mooi (weet niet hoe het heet) audiopakket. De audiosets van Volvo zijn nou eenmaal heel erg goed.

Ik ga nog even met de dealer om tafel want ik wil dit gewoon goed hebben.......

Als die 40 Watt optie fijn is, moet die gewoon maar blijven zitten.

Karstieman

Forumguru
Ik vraag me wel eens af of het 'slechtere geluid' niet eerder bij de radio gezocht moet worden ipv. bij de luidsprekers...

Droopy

Actief lid
Ik begreep uit een ander draadje dat het probleem eerder in de locatie van de speakers zat. Een ander lid had andere (betere) speakers gekocht en geplaatst, maar hoorde nauwelijks verschil

Het is beide : de radio én de plaatsing van de speakers.
Over de radio : die klinkt echt zeer matig ! Hij stoort regelmatig en de geluidskwaliteit is bijna transistor-achtig. Zet daarna maar eens een cd op en hoor het verschil !
Over de speakers : de bas-speaker is [piiieeep] geplaatst (net als in de nieuwe Golf). Hij straalt tegen de stoel aan, als het ware....

Nogmaals, het Sound System verbetert een hoop aan de speaker(sound), maar de vraag is of je het (vele) geld ervoor over hebt....Ik wel dus...

Bovenaan Onderaan