Extra MaxiDOT tov standaard display

Oke, de Octavia heeft een heel grote koffer, maar je moet nu niet overdrijven, een vrachtwagen past er echt niet in hoor!!
Zelfs niet als de zetels platliggen!!!

nomad

Senior Member
Niet te geloven.. Het feest kan beginnen. Ik heb een splinternieuw combi-instrument op de kop weten te tikken met MaxiDot..(met code /forum/images/graemlins/grin.gif)

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Niet te geloven.. Het feest kan beginnen. Ik heb een splinternieuw combi-instrument op de kop weten te tikken met MaxiDot..(met code /forum/images/graemlins/grin.gif)

[/ QUOTE ]
Hoe regel je DAT nou weer?

Wiseguy

Actief lid
@higgy: ik weet het! ik weet het! ik weet het!

@Karstieman: Internet is toch zooooo geweldig... /forum/images/graemlins/grin.gif

nomad

Senior Member
Nomad waar heb je dat plaatje vandaan?

[/ QUOTE ]

Kwam ik op een ander Skodaforum tegen en vond het wel knap. 238 met een O2 TDI 2.0

nomad

Senior Member
de kilometerteller bij dit originele plaatje staat wel op 0 km/h.

[/ QUOTE ]
Dat klopt. Maar hij moet ooit die snelheid gehaald hebben, anders kan dat niet op het display staan. Of deze gastmoet erg handig zijn met VAG COM.

sunnyboy

Senior Member
Misschien wel vermogenstestbank met andere maat wielen?
Hoe kleiner de wielen hoe meer omwentelingen zal ik maar zeggen.

VEEJAY

Forumguru
Nou ik heb zelf middels vag.com de teller van mijn oude Toledo naar de 250KM per uur zijn gaan (binnen 4 seconden). Dus alles is mogelijk ;)

octofreak

Actief lid
MIsschien is deze persoon eerder handig met paintshop pro, want zo moeilijk is zo'n plaatje niet te maken.... kan er wel 260 opzetten... /forum/images/graemlins/cool.gif

VEEJAY

Forumguru
Ik denk dat het zeker makkelijk haalbaar is met een gechipte 2.0TDI auto zonder begrenzing zo heb ik in mijn wildere jaren al eens vergeleken met een aantal 110PK gechipte toledoos die makkelijk 220 gingen. En dat met een 5 bak.

Ikzelf denk ook wel 225 op de teller te kunnen zetten, als het maar rustig is op de weg en de weg een aardige helling naar beneden heeft. Die 217 van mij was een uur of 17:00 van Oberhausen richting Arnhem. Niet zo heel bijzonder eigenlijk.

nomad

Senior Member

[/ QUOTE ]
Nou, het duurde ff, maar hij is binnen. Het grote ombouwen kan beginnen /forum/images/graemlins/1761.gif
Maar heb je nu wel of geen computer nodig om hem te activeren ?

L

Laurens

Nog een verschil:

Zonder maxidot: als je start wordt een paar seconden de totale kilometerstand van je auto getoond, dan verandert 'ie naar de dagteller. Je ziet de totaalstand dus pas weer de volgende keer dat je start! /forum/images/graemlins/confused.gif

Met maxidot: je ziet altijd de totaalstand (linksonder) én de dagteller ("trip", rechtsonder).

Als je dit wilt zien, dan kun je even met Google zoeken naar een Afbeelding van "maxidot".

Laurens

Sanderke

Nieuw lid
Weet iemand welke taal de MaxiDot spreekt?
Het display in de showroom van de Dealer waarschuwt in het Tsjechisch. En daar ben ik niet zo goed in... /forum/images/graemlins/crazy.gif

Droopy

Actief lid
Dit is een setting die de dealer kan aanpassen met de VAG applicatie.
Jammer dat een dealer dat niet eens doet met zijn eigen auto in de showroom.

higgy

Forumguru
Weet iemand welke taal de MaxiDot spreekt?
Het display in de showroom van de Dealer waarschuwt in het Tsjechisch. En daar ben ik niet zo goed in... /forum/images/graemlins/crazy.gif

[/ QUOTE ]
Neem je toch gewoon telkens Exciter even mee?

Bovenaan Onderaan