Extra opties op Octavia Combi Elegance Businessline

Als je KESSY hebt is een automatische achterklep dan toch geen meerwaarde? Gewoon knopje op de achterklep indrukken en open...
Geen gehannes met volle handen en de sleutel uit je zak halen.

Nope, KESSY opent enkel bij aanraking van de voorportieren.

TedVlemmings

Forumguru
Zie in de handtekening mijn configuratie. Ik heb niet gekozen voor het functiepakket en bagagepakket ookal wou ik dit wel omdat ik het praktisch gezien vrijwel nooit zou gebruiken en dus toch liever het geld in de zak houd voor die ene keer dat de banken plat gaan of dat ik mijn laptop in de auto zou willen laden ipv op het werk ofzo :)

CDK

Forumguru
Ik ben nieuw hier... wat is VAGCOM?
kort gezegd een kabel met software die je aansluit op de OBD2 poort van de auto en de laptop, middels VCDS (naam van het programma) kan je dan wijzigingen aanbrengen en opties aan zetten, waar je normaal voor zou moeten betalen bij je dealer, ook foutcodes uitlezen enz.

CDK

Forumguru
@Will.i.am, Antera heeft dat op MIVW ingesteld voor MennoW, werkt super! Openen en sluiten met de sleutel, top!

Olavio

Senior Member
Openen met een knop op de sleutel is geen probleem. Sluiten met een knop in de klep wel wat meer.. Waar heb je de demonstratie gehad? Ga ik daar ook eens kijken
Demonstratie was bij Versluis te Zoetermeer. Was op een Superb Combi, volgens verkoper zelfde systeem als op de Octavia. Superb had ook Kessy, maar je moest op knop aan de binnenkant van de achterklep drukken om langzaam te sluiten. Aanpassen met VAGCOM niet over gehad, noch kennis hierover bij mij.

Dat is niet juist. De achterklep is met Kessy te openen, enkel door het openen van de klep middels het logo. De auto zal niet ontgrendelen, enkel de achterklep. Geen sleutel voor nodig dus....

Je hebt gelijk! Vanochtend even geprobeerd. Nou ja, je leert iedere dag weer iets nieuws. :thumbsup:

Bij mijn HB kun je trouwens gewoon de greep van de achterklep openen, dus niets met het logo. Is dat misschien bij de Combi anders?

wigerm

Lid
Omdat de Greenline geen Elegance Business Line uitvoering kent, heb ik op het rokerspakket na alles maar aangevinkt om zo dicht mogelijk in de buurt te komen (helaas red je het daar net niet mee: bekleding en canton geluid lukt niet). Zie hieronder.

Tiesos

Nieuw lid
Ik krijg mijn O3 Elegance Businessline op 20 december.

Als extra heb ik de volgende optie mee besteld:

Black magic mica
Dab (digitale radio ontvanger)
Sunset (getint glas achter)
Elektrisch verstelbare stoel
18 Inch Antaris wielen
Elektrische achterklep
Trekhaak (demontabel)
Driving mode assistant
DSG7
Ik krijg mijn O3 Elegance Businessline op 20 december.

Als extra heb ik de volgende optie mee besteld:

Black magic mica
Dab (digitale radio ontvanger)
Sunset (getint glas achter)
Elektrisch verstelbare stoel
18 Inch Antaris wielen
Elektrische achterklep
Trekhaak (demontabel)
Driving mode assistant
DSG7

Wat doet driving mode assistant?

rtwee

Senior Member
Ik weet niet meer wie het vroeg in dit topic (of was het ergens anders...) maar ik heb zojuist de dakdragers getest die ik op de O2C had en ze passen prima op de railing van de O3C. Ik heb de Thule dragers.

Bovenaan Onderaan