Extra opties

Boebus

Lid
Ja sorry zou het gister laten weten maar ben beetje druk geweest met de kleine man die geboren is.
Heb de auto gisteravond wel opgehaald en hij rijd lekker!!

Alles optie hebben ze kostenloos er op gezet alleen de needelsweep niet dat konden ze niet.
De Coming home en leaving home kan ik zelf in stellen met de boordcomputer.

Dus ben erg blij met de auto!

ertromp

Forumguru
Het effect is dat de remdruk eerder in komt dus je rempedaal voelt "harder" aan.
Nog niet kunnen testen op een O3. Ik zal op de meeting van 5 september aan 1 van de O3 RS bezitters vragen of ik op de ABS module mag kijken dan kan ik uitsluitsel geven

• Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
@Boebus , gefeliciteerd! :bloemen:
En je hebt voorlopig ook wel iets belangrijkers om te fotograferen dan een auto, want die verandert niet zo snel van uiterlijk (als het goed is tenminste)...

Kempes

Forumguru
Dubbel gefeliciteerd Boebus !

Mocht je een excuus zoeken om met je auto te rijden..onze baby hier begint onrustig te worden tegen de tijd dat het donker is...Mijn vriendin wilde gisterenavond een rondje gaan rijden om hem in slaap te krijgen (van auto rijden gaat die van ons slapen).. Die kans liet ik me niet voorbijgaan gezien ik net Xenon gemonteerd heb en dit nog even moest bekijken in het donker.. dus dat rondje heb ik gemaakt.. (resultaat was 1 aangereden konijn en de kleine werd bij thuiskomst weer wakker..:shutup:)

Boebus

Lid
Dubbel gefeliciteerd Boebus !

Mocht je een excuus zoeken om met je auto te rijden..onze baby hier begint onrustig te worden tegen de tijd dat het donker is...Mijn vriendin wilde gisterenavond een rondje gaan rijden om hem in slaap te krijgen (van auto rijden gaat die van ons slapen).. Die kans liet ik me niet voorbijgaan gezien ik net Xenon gemonteerd heb en dit nog even moest bekijken in het donker.. dus dat rondje heb ik gemaakt.. (resultaat was 1 aangereden konijn en de kleine werd bij thuiskomst weer wakker..:shutup:)

Gelukkig huilt die nog niet zo veel alleen als die honger heeft.

Even erop inhaken,

Lees nou van de omschakeling , als auto open gaat Ipv dat je Xenon aan gaat, naar de mistlampen ook kan ?

Kan dit ook met mijn Octavia RS 2006 hb ?

Groetjes Dominique

Bovenaan Onderaan