Extreem harde knal uit de luidsprekers

Ik heb het probleem met de ploffende luidsprekers ook al 2 keer gehad met de Stream radio. De radio valt dan uit, gaat direkt weer aan en speelt dan verder alsof er niks gebeurd is. Ik had het altijd op de autosnelweg, best wel schrikken!

Ik heb het probleem met de ploffende luidsprekers ook al 2 keer gehad met de Stream radio. De radio valt dan uit, gaat direkt weer aan en speelt dan verder alsof er niks gebeurd is. Ik had het altijd op de autosnelweg, best wel schrikken!
Dat is precies hetzelfde als bij ons dus. Het is inderdaad serieus verschieten. Tja, afwachten maar zeker? Ik heb niet veel zin in een extra factuurtje om het euvel te verhelpen. Misschien bij de 90 K beurt eens vragen, maar dat is volgend jaar in januari-februari pas.

Vfrans

Nieuw lid
Heb het zelf ook al 2 keer gehad beide keren toen ik gewoon rustig in de stad reed je schrikt je werkelijk rot. Ik heb trouwens een Columbus navigatie/radio. Ben er nog niet mee naar de garage geweest want de Columbus werkt nadien weer normaal het lijkt net of hij zichzelf reset? en dan lijkt het mij voor de garage een onmogelijke zaak om iets te repareren. Ik sta open voor elke suggestie die dit probleem kan oplossen want door de schrikreactie is een ongeluk niet uit te sluiten.

Octavia_II

Actief lid
Heb het zelf ook al 2 keer gehad beide keren toen ik gewoon rustig in de stad reed je schrikt je werkelijk rot. Ik heb trouwens een Columbus navigatie/radio. Ben er nog niet mee naar de garage geweest want de Columbus werkt nadien weer normaal het lijkt net of hij zichzelf reset? en dan lijkt het mij voor de garage een onmogelijke zaak om iets te repareren. Ik sta open voor elke suggestie die dit probleem kan oplossen want door de schrikreactie is een ongeluk niet uit te sluiten.

Heb ooit eens op het net gelezen dat het uit te lezen zou moeten zijn hoe vaak dit opgetreden is......(maar weet echt niet meer waar!).

Van mijn radio (Elegance) kan ik wel het volgende uitlezen, maar heb het nog nooit gedaan :
025,0,Internal Control Module Malfunctions
025,1,Control Module,Status
; 01 = Button(s) Jam
; 02 = Checksum Error ROM/EPROM/Flash-ROM
; 03 = Writing Error EEPROM
; 04 = CC-Drive (Casette) Error
; 05 = CD/DVD-Drive Error
; 09 = Malfunction at CD/DVD-Drive
; 0A = Internal Communication (BUS

Zal binnenkort wel eens kijken of er iets te ontdekken is....

Groet,

Charlie

Appz

Nieuw lid
Excuus om na 2,5 jaar nogmaals een schopje te geven aan dit forum.

Maar het probleem doet zich sinds 3 weken nu ook bij mij voor. De eerste keer een enorme knal en de radio die uit gaat en direct weer aan gaat. Gisteren viel de radio uit en ging pas weer aan bij het opnieuw starten van de auto.
Ik heb een skoda Stream radio en de auto sinds november 2010 in bezit (2e hands) De auto is zelf van 2006. Ik vind het vreemd dat het probleem dus voor mij pas na 1,5 jaar zich voordoet... Maar is de enige oplossing om naar de dealer te gaan voor een software update? En valt dit eventueel nog onder de "terugroepactie" van PON?

Bovenaan Onderaan