Da's idd vlot...6 weken. Zaterdag zeiden ze nog dat het 8 weken zou duren, maar...dat het wel eens sneller zou kunnen gaan...dat klopt misschien dus wel
Mijn levertijd werd geschat tussen de 8 tot 10 weken en uiteindelijk is het 11 weken geworden.
Da's idd vlot...6 weken. Zaterdag zeiden ze nog dat het 8 weken zou duren, maar...dat het wel eens sneller zou kunnen gaan...dat klopt misschien dus wel
Ik heb vandaag, 6 weken na 'm besteld te hebben, m'n Fabia HB opgehaald bij de dealer. Elegance uitvoering, antraciet grijs met de lichte Chic bekleding. En hij is mooi!! Ik heb de Halogen projector koplampen met cornering control, achteruitrijsensoren, de Dance radio en het navigatiesysteem van ViaMichelin links op het dashboard. Prachtig... en nu genieten van de opmerkingen hoe mooi ie wel is.
Ben weer terug van een rondje Nederland. 1e paasdag naar Emmen gereden vanuit Barendrecht - heerlijk weer gehad en vandaag 2e paasdag over de afsluitdijk weer terug naar huis. Lekker een goeie 600 km erbij getikt op de teller. Echt heerlijk gereden, wat een auto... ik ben heel tevreden over het reigenot van deze auto. En dat terwijl ik voor deze auto een jaar een gloednieuwe BMW 116i heb gereden. Nee..m'n complimenten aan Skoda.