Fabi3 stelt zich voor...

Blacky

Forumguru
Welkom Renate op het gezellige forum. Als ik Renco was zou ik wel weten met wie ik de volgende keer mee wil rijden. Arme Corné. :troost: Succes met wachten.

EdK

Forumguru
Allereerst welkom mevr de Kluijver en hoop dat je wat vrijheid gaat krijgen met het pimpen van je Faabje 3
Maar vermoed zo dat die man van je al afspraken heeft gemaakt of binnenkort maakt voor verlaging bij Antera
en bij VAG techniek voor een chippie .....
En berg je reservesleutel goed op hoor anders rij jij binnenkort alleen maar in die Superb die op een audi moet lijken en hij wurmt zich telkens in jou mooie Faab.

Wel veel plezier hier en ook ik hoop hier binnenkort JOU bevindingen te kunnen lezen over je Faab 3

Ridley

Forumguru
Welkom Renate in de (on)zin van het forum. Je hebt iig geen gedoe met nieuwe logo's plaatsen ;)

Goed voorstel om met de F3 te komen naar de meeting, dan hoeven wij niet meer zo ver weg te parkeren. Alvast veel voorpret gewenst!

Fabi3

Senior Member
@EdK, bedankt! Maar qua die vrijheid komt het wel goed. Corne en ik liggen eigenlijk altijd op 1 lijn dus dat chippie en de verlaging komt er wel met de tijd. En tja wat de reserve sleutel betreft...ik zal het onthouden want anders ben ik bang dat ik helemaal geen vervoer heb....wil liever niet alleen rijden in de superb ( wat volgens jou dus op een audi lijkt)...?? Haha alleen heeft de superb veel meer ruimte maar goed dat ter zijde

Zodra ik de faab heb zal ik zeker MIJN bevindingen met jullie delen. Ik kan niet wachten. En dan zien we elkaar vast en zeker op de voorjaarsmeeting! Prettige avond verder.

Kiswum

Forumguru
Hallo @Fabi3, welkom bij de club!
Ik had het al gezegd, maar bij deze nogmaals. Wat is de F3combi een mooie auto geworden en vooral met de extra opties!

Geniet van het forum, en straks ook van je auto. We zien jou en je nieuwe wagen graag bij de volgende meeting (10 jarig bestaan van het forum)

Cordoba

Forumguru
@Fabi3 Welkom Renate, ik vraag me wel af wat voor velgen er na een jaartje onder de F3 liggen, zijn die met (groei) briljantjes bezet om straks met de gouden koetswielen te kunnen concurreren?

@Corné de Kluijver heb je voor de Bentley ook al Porsche velgen gevonden?

Fabi3

Senior Member
@Cordoba heb jij nog meer van die ideeën?? Alleen iets goedkoper ps: het lijk mij eigenlijk wel wat.... maar voorlopig gaan we de velgen eerst zwart poedercoaten of plastidippen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Realiseer me wel dat het meest leuke in het gehele verhaal is dat jij op je stuur wel het nieuwe echte skoda logo hebt en dat je ega er nog steeds via allerlei lugubere chinese sites probeert een te vinden.

Maar ik heb er schijnbaar overheen gelezen maar welk kleurtje gaat die fab3 eigenlijk krijgen ??

Bovenaan Onderaan