Neem gewoon contact met ze op en laat ze per mail prijsopgaaf doen, dan weet je vooraf wat je kwijt bent. Ze kunnen natuurlijk niet op afstand zien, wat er precies aan de hand is. Geef in elk geval bij hen aan dat het nog niet is opgelost. Ik ken geen enkele garage waar geen fouten worden gemaakt, Vagtechniek erkent zijn fouten wel en lost deze op, ervaring van anderen, maar ook van mijzelf. Ooit meegemaakt dat door tijdsdruk het portierontgrendelingsmechanisme net niet goed gemonteerd was, en onderweg naar huis een haak losschoot (gevolg was dat het bestuurdersportier niet van binnenuit was te openen). Eerstvolgende moment dat ik tijd had, de auto teruggebracht, auto van één van de eigenaren meegehad, en een week later teruggeruild. Geen extra kosten, ook niet voor de leenauto, geen brandstofkosten (alleen moest ik zorgen dat ik voldoende brandstof had om weer terug in de garage te komen). Veel andere bedrijven gaan ondanks dat dit het gevolg was van fouten van de garage, toch geld rekenen voor vervangende auto, vaak ook nog kosten voor de herstelwerkzaamheden enz. Dit voorbeeld geeft precies weer waarom Vagtechniek in zo'n 10 jaar tijd van een klein bedrijfje uitgegroeid is naar een grote speler op de markt. In het verleden haalden ze ook veel (originele) onderdelen uit het buitenland tegen een lage kostprijs, maar bedrijven die daar in handelen zijn door de VW-groep vakkundig de nek omgedraaid, omdat die geen onderdelen meer geleverd kregen (en dus ook niet konden doorverkopen).