Fabia 1.4 mpi is er in eens mee gestopt.

Noord26

Forumguru
Klopt dat is ook zelden het geval. Maar als je 3x zoveel rijdt als voorgeschreven qua kilometrage is het een stuk aannemelijker + het is zo gecontroleerd.

Monteurtje

Forumguru
Deze auto heeft een bobine die bovenop de bougies zit. Dus geen aparte. Brandstoffilter kan, maar komt niet veel voor. Vervang ze nooit preventief.

Antera

Donateur
Dag sebas ook al.hier te vinden ja. Je kan me ook gewoon aanspreken hoor hahah

Maar slecht contact blokje. Slecht lopen is lastig als.je hem niet uitgelezen hebt. Kan heel goed slechte bougies zijn maar dat is vaak niet van het ene op het andere moment.

Brand het Motor management lampje als hij wel loopt?

Hahahaha Als ik er morgen niet uit kom dan bel ik je. @Antera , moeten ook nog een afspraak voor de koppling maken. FF druk met organisatie van Volkstyle Base :)

The bone collector

Senior Member
Volgens de symptomen zou ik zeggen ketting versprongen, maar daar hoor je toch niet veel van bij deze motor. Anders de bobine, ik zou daar mee beginnen.

hij krijgt benzine en vonk. Maar wil niet echt lopen. Komt niet boven de 500 toeren. en loopt alles behalve mooi. Zou idd van tijd af kunnen zijn. En helaas kun je dit niet ff snel checken. :( van de week maar alles uit elkaar schroeven.

R.Heikamp

Forumguru
misschien koppakking lek? een collega had zelfde symptomen met een fiat en dat was de koppakking ook met gas bij geven starten wou die moeizaam wat doen maar sloeg daarna weer direct af

Bovenaan Onderaan