Fabia 2016 verlaging

Hallo, Ik heb een tijd geleden H&R verlagingsveren onder mijn fabia laten monteren. Ik ben er op zich heel tevreden mee maar ik ben toch aan het kijken naar bijpassende schokdempers. Nu heb ik de bilstein B8 gezien. maar gaat deze set goed samen met H&R? Of is er een ander merk dat een betere combinatie is met H&R? Heeft iemand hier ervaring mee en/of advies?
 

JeSko

Forumguru
H&R icm Bilstein heb ik hier nog niet gezien, het is bij mijn weten altijd Eibach met Bilstein. Op Briskoda is het gebruikelijker, de combinatie, dus mss daar eens rondzoeken.
 
Na lang zoeken heb ik toch de schokdempers vervangen. Het zijn de str.t van koni geworden. Ik had al een set veren van h&r er onder. Deze twee worden samen als set verkocht door Koni. Ik moet zeggen… het rijd heerlijk! Erg blij met deze upgrade. Geen last van doorslaan o.i.d.

Voor mij is hij nu wel af. Hij is al gechipt naar 130pk door vag techniek. K&N luchtfilter.

A6324F60-1550-4CC3-93FC-892EC06C4334.jpeg Of weet iemand nog iets leuks om te doen?
 

JeSko

Forumguru
Je kan nog veel leuks doen, maar als hij af is voor jouw dan is het goed toch? Uit ervaring weet ik dat je wel eeuwig bezig kan blijven. Staat netjes zo.
 
@Jordynj5 nee heb een complete str.t kit kan koni. H&r veren en de oranje koni schokdempers. Die kan je samen als kit kopen voor de Fabia.

 

Jordynj5

Nieuw lid
Okay zat al tekijken losse veren 30/45 vind ik alleen voor de nj3
Wat koste jouw setje
Zie ook schroefsetjes van mts is ook wel interessant
 
Bovenaan Onderaan