In de tussentijd niet stilgezeten, maar buiten koude tenen en vingers gekregen.
Inmiddels dat massa ding geprobeerd te tackelen, maar helaas mocht ook dat geen oplossing bieden.
Van lieverlee de panelen onder het dashboard aan bestuurderszijde weggenomen, en daar een flinke hoeveelheid spaghetti en bruine rode gele stekkers dan wel kastjes zien zitten.
Dashboardkastje er uit gesloopt, en wat ik daar zie zitten is volgens mij allemaal kachel gerelateerd.
Bekleding zijpaneel rechts welke door
@Cordoba werd genoemd weggenomen maar geen stekkerverbindingen kunnen vinden alleen die van richting de deuren gaan.
De spaghetti onder het dashboard wordt me wat te veel, en heb contact met de garage gehad waar de Fab ook haar niet door mij uit te voeren onderhoud krijgt, met liefde wordt omhuld als ze weer een keuring moet ondergaan.
Voor hen zal het ook zoeken geblazen zijn, maar zij staan wat warmer en meer beschut.
Morgen gaat ze er heen, en ik hoop dat we haar in de loop van volgende week weer op mogen halen.
@EdK een ingewaterde kabelboom denk ik niet aan, die was eventueel van toepassing bij de modellen ik meen tot aan 2003.
Deze kabelboom ligt mooi en is ook veel opener ingepakt.