Fabia combi fresh opgehaald

smutzkanone

Forumguru
Afgelopen zaterdag onze nieuwe fabia combi fresh 1.2 tsi mica black opgehaald.
Als eerste de 2 gele fresh stickers eraf gehaald,en toen op de achterkant de SKODA FABIA TSI letters erafgehaald.Ziet er meteen een stuk cleaner uit.
Foto-3UMUZ8TZ.jpg

Daarna de auto gewassen,een glaze laag erop, een sealant en getopt met een carnouba waxje.
Foto-WDIRQFPH.jpg

Foto-GMZZOCHG.jpg

Foto-KOAZPI63.jpg

Deze week ga ik gasveren voor de motorkap bestellen.
Volgende week een zwarte grill.
Ondertussen ga ik was passen en meten voor de subwoofer, en uitzoeken wat ik nodig heb om die op de swing radio aan te sluiten samen met een parrot en een usb aansluiting (heb geen mdi).
En dan ook nog op zoek naar een uitlaat demper met 2*2 pijpjes.
En tzt zullen er ook wel zwarte velgen onder komen

ertromp

Forumguru
Mooie auto!
Inderdaad het verwijderen van alle aanduidingen etc. doet'm goed.
Houd ons op de hoogte van de updates die je aan de auto doet

Canon-Eye

Forumguru
Als eerste de 2 gele fresh stickers eraf gehaald,en toen op de achterkant de SKODA FABIA TSI letters erafgehaald.Ziet er meteen een stuk cleaner uit.
Die moeite had je niet persé zelf hoeven doen, hoor. Zonder meerkosten kun je 'm ook gewoon 'clean' bestellen (zelfs met een achterste kentekenplaathouder zonder opschriften)...

Blackokkie2

Forumguru
Canon-eye, dat was ook mijn eerste gedachte. Waarschijnlijk heeft smutzkanone daar bij het bestellen niet aan gedacht.

CDK

Forumguru
als je'm besteld zonder logo's komt hij toch met logo's en is het de dealer die ze voor je verwijdert

Bart1979

Actief lid
Gefeliciteerd met de nieuwe fabia, ziet er goed uit. Cleanen van de achterklep etc is ook het eerste dat ik heb gedaan (nou ja, de dealer heeft het voor me gedaan bij mijn Greenline). Ziet er meteen een stuk strakker uit inderdaad. Goed gepoetst ook, ik ga bij mijn grijze schicht deze week ook eens aan de gang met Dodo Juice ;).

Geniet ervan en aanpassingen zien we graag! (coole velgen trouwens....)

Groet, Bart

Blacky

Forumguru
Mooie auto!
Inderdaad het verwijderen van alle aanduidingen etc. doet'm goed.
Houd ons op de hoogte van de updates die je aan de auto doet

Ben het met ertromp eens. Het eerste wat ik gedaan heb is alle letters eraf gehaald, staat netter.

smutzkanone

Forumguru
dank u allen voor de reacties.
De fresh editie is een aktiemodel, dus je koopt m zoals ie is.
Daarom heb ik helaas ook geen mdi, want dat had ik wel graag gewild.

Het klopt wel dat niet alle opties mogelijk waren: ik wilde graag een schuifdak, maar dat ging niet. Als je googlet op Skoda fresh leaflet vind je het document met de mogelijke opties op deze uitvoering.

smutzkanone

Forumguru
vandaag de monte carlo grill gemonteerd.
Ik heb hem via de webshop van kreijne, daar kost is iets van 65 euro, wel met het oude logo, maar ik heb zelf het nieuwe logo op de auto,dus das gewoon ff omwisselen.
het bovenste gedeelte was zo gedaan, moest alleen voorzichtig het oude logo omwisselen voor het nieuwe

Foto550-Z6IALK3A.jpg

Daarna het onderste stuk.
na een boel post gelezen te hebben dat dat ding heel snel afbreek, maar besloten om de hele grill los te halen. wat ook met veel beleid en een spiegeltje moest gebeuren. Maar toen die er eenmaal af was, zat de nieuwe er ook zo op.
resultaat
Foto550-3DDZP668.jpg

Foto550-Z6WA3JHX.jpg

Ik ben er zelf erg blij mee, want ik vond dat chroom echt spuuglelijk.

smutzkanone

Forumguru
ook meteen kunststof instaplijsten gemonteerd.
Foto550-DBMCRXCM.jpg

en de parrot aangesloten.
Foto550-ASKMJFFA.jpg

Eerst een verloopkabel besteld voor de quadlock met iso stekker aansluiting.
Daarna nog een bypass zekering op de zekering van de achterruit-ruitenwisser, en daarna terug monteren.
Dan is er nog best weinig plek achter/onder/naast de radio voor al die extra stekkers.
helaas ben ik er net echter gekomen dat de aux het niet meer doet, dus ik denk dat de verloopkabel geen aux signaal doorgeeft aan de radio, dus dat moet ik nog even onderzoeken.

Verder heb ik hoodlifts besteld voor onder de motorkap.
wil ik de koplampen,dagrij/mist-lampen en achterlichten wrappen met spi-vision.Dit zou het lichtbeeld amper negatief beinvloeden,en ik vind t erg mooi staan.

Ik heb ook een fabrikant gevonden die een links/rechts uitlaat maakt voor een 2013 combi,dus dat moet ik ook nader gaan onderzoeken.

Bovenaan Onderaan