Ik heb vandaag een setje xenon in de Fabia 1.4 comfort van mijn vrouw geschroefd en het werkt werkelijkwaar fantastisch
Wow wat een lichtopbrengst en het strooilicht valt heel erg mee omdat de Fabia koplamp mooi vlak en helder is.
Overigens is het inbouwen heel erg gemakkelijk als je tenminste wel weet wat plus en min is en wat los en vast is
Werkwijze:
Motorkap openen
Kapje achterzijde koplamp verwijderen, stekker van H7 lamp loshalen, lampje verwijderen.
Plaatsen xenon-H7 lampje, gaatje boren in afdekkapje (de juiste plaats is al aangegeven middels een kuiltje) van 25 mm met een speedboor en haalt de stekkers en de tule er doorheen. De twee losse stekkertjes in de originele stekker van de verlichting steken (plus en min is hier erg belangrijk). Kapje terugplaatsen en de ballast unit aan de koplamp unit vast maken met een parker en een paar ty-reps.
Stekkertjes met elkaar verbinden (kan niet verkeerd gaan) en voila je hebt xenon.
Rechts voor heb je alle ruimte, links zit bij die van ons de accu en die moet er even uit. Dan kan de achterwand uit de accubak (klikken) en je hebt genoeg ruimte om dezelfe klus nog eens te doen.
Accubak weer in elkaar zetten, accu terugplaatsen en je klok en radio niet vergeten.
In zijn totaal een uurtje voor een beginner.
Dit is de ebay link waar mijn spul vandaan komt:
http://cgi.ebay.de/HID-XENON-Licht-Satz-Set-Nachruest-Komplett-KIT-All-Type_W0QQitemZ260090810253QQihZ016QQcategoryZ28643QQrdZ1QQcmdZViewItem