Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Grappig dat je dit opvalt, dit heb ik met mijn dealer afgesproken. Deze zorgt dat de strips op de deuren er af gehaald worden. Als ik deze foto's zie ben ik daar nog steeds erg mee in mijn nopjes.
Wat me opvalt aan de nieuwe RS, is dat er veel kleuren combinaties, met o.a de verschillende kleuren velgen mogelijk zijn. je ziet ook op de achtergrond zelfs een blauwe RS Combi met wit/ziver dak
Kleren maken de man maar kleuren maken de auto. Oftewel hoe een kleur een autobeleving totaal kan veranderen.
Groen met wit dak en witte wielen versus Geel met zwart dak en zwarte wielen verhoudt zich als Tineke Huiz* tot Kim Holla*
Inderdaad de groene met witte velgen, de gele met zwarte velgen of de onderstaande blauwe met zilvere velgen echt 3 totaal verschillende (prachtige)auto's!!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.