Fabia II RS

Hetzer

Forumguru
Nieuwe foto's fabia rs

if5pbc.jpg

14y9to8.jpg

14jxqpl.jpg

1yua3d.jpg

NielsW

Lid
Als ik die zo zie dan heb ik dus echt geen spijt van mijn keus :)

Vindt de GL nog iets stoerder dan deze door de gave mistlampen :D
Alleen is het zo zonder zijbeschermers gaver :)

Yuco

Lid
Alleen is het zo zonder zijbeschermers gaver :)

Grappig dat je dit opvalt, dit heb ik met mijn dealer afgesproken. Deze zorgt dat de strips op de deuren er af gehaald worden. Als ik deze foto's zie ben ik daar nog steeds erg mee in mijn nopjes.

Hetzer

Forumguru
Wat me opvalt aan de nieuwe RS, is dat er veel kleuren combinaties, met o.a de verschillende kleuren velgen mogelijk zijn. je ziet ook op de achtergrond zelfs een blauwe RS Combi met wit/ziver dak

2u6o9p1.jpg

4jxj7k.jpg

LenK

Forumguru
Kleren maken de man maar kleuren maken de auto. Oftewel hoe een kleur een autobeleving totaal kan veranderen.
Groen met wit dak en witte wielen versus Geel met zwart dak en zwarte wielen verhoudt zich als Tineke Huiz* tot Kim Holla*

Hetzer

Forumguru
Inderdaad de groene met witte velgen, de gele met zwarte velgen of de onderstaande blauwe met zilvere velgen echt 3 totaal verschillende (prachtige)auto's!!

5eijjc.jpg

Roel

Lid
Mooie foto's.
Gewoon een grijze combi zonder badges en gechipt: daar heb je volgens mij het meeste lol mee!!

piair1982

Forumguru
:2133:Tsja het zat er niet in... Het budget was net te krap. Anders stond er nu ook een RS bijna voor de deur...

Roel

Lid
Het budget is niet te krap: de prijs is wel erg hoog.
Je zit zo op 26-27 mille voor de Fabia RS combi en dat vind ik een hoop pesetas!!!

Bovenaan Onderaan