Fabia in De Grote Beurt!!

Tallguy

Forumguru
Och heden...Jorinde de Mol pakt volgende week bij De Grote Beurt een zwarte Fabia Comi aan.

Ik ben benieuw wat zij er van (mis)bakt....zat wel default verlaagd worden met Mad veren, spoiler, dikke velgen en een hele foute kleur
frown.gif

U IS GEWAARSCHUWD !!!

Vrijdag 24-11 op Veronica tegen 22:30u
1884.gif

Fabia

† In Memoriam
Zal eens gaan kijken, zie het programma wel eens voor bij komen tijdens zappen maar ben nooit blijven hangen.

Timothee

Actief lid
Oh jee...dat kan niets goeds betekenen als DGB zich eraan waagt. Die prutsers slaan gewoon de AutoStyle gids open en plakken allerlei verbreders op zo'n auto. "Om het af te maken" hangen ze dan meestal nog van die Halfords parkeersensors onder de achterbumper en spuiten ze wat foute patronen op de flanken.

Ik durf haast niet te gaan kijken hoe ze die Fabia gaan verkrachten
smile.gif

Daniel

Lid
Ik ben benieuwd ofdat ze hem ook nog zwart laten,tenminste ik dacht dat ie zwart was wat ik zo snel heb kunnen zien. ik ben vooral benieuwd wat ze met het interieur en exterieur gaan doen,moet wel custom worden kwa exterieur volgens mij want als je op www.autostyle.nl gaat kijken dan hebben ze voor de combi volgens mij geen bumpersets. het interieur zal wel gewoon leder worden. (als ie maar niet zo fout als die A4 1.8T word van afgelopen aflevering)

Jpoers

Lid
heel jammer dat ze een fabia onder handen gaan nemen,
wat valt daar nu nog aan te verbeteren?
behalve dat ze misschien wat lager moeten, en een lekkere geluidinstallatie?

zag het ook in het voorbij zappen, vrijdag dus even opnemen! daarom wel leuk om te zien hoe zoiets gaat worden en hoe ze het opbouwen!

speed

Nieuw lid
volgens mij gaat die fabia combi er super gaaf uit zien ik kan bijna niet wachten tot het uitgezonden wordt afz speed.
super.gif

Daniel

Lid
Dit is (vind ik!) een erg mooie en niet overdreven gepimpde Fabia Combi. (deze foto heeft ook al ergens op het forum gestaan)

Bijlagen

• 40611-Fabia.jpg
    40611-Fabia.jpg
    29,8 KB · Weergaven: 81

Hetzer

Forumguru
jawohl, ik vind deze ook nog steeds errug lekker, heb hem daarom ook zelf gepost.....
Nee ik ga zeker vrijdag wel even kijken naar DGB, al barst het programma uit zijn voegen van de (sluip) reclame, af en toe leveren ze best mooi werk af!!!!!

Daniel

Lid
Hey Hetzer zoals ik zie op de foto is het een Fabia meeting,heb je er niet meer foto's van,en zeker van de zwarte combi?

Glenn

Actief lid
ik kan dat programma niet zien als er iemand voor een foto kan zorgen

@ Daniel zal de foto van mijn 17" sturen via pm

Daniel

Lid
En wie gaat er morgen kijken,of opnemen?

Ik wel,kijk meestal toch eerst wegmisbruikers en dan topgear en dan kan er de grote beurt ook nog wel achteraan,pppffffff wat een lange zit/lig zeg
1884.gif

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

uhm opnemen misschien handig, en dan de reclame doorspoelen, scheelt gauw een 15min per uur tv.
grin.gif

[/ QUOTE ]

Als het al niet meer is
smiley29.gif

Jpoers

Lid
heb nu thuis zo'n actief opneemding met direct playback echt super. gewoon een kwartier later beginnen met kijken en dan de reclame doorskippen en dan ben je ongeveer gelijk klaar met kijken, zie bijna nooit reclame's zo
grin.gif

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

Hey Hetzer zoals ik zie op de foto is het een Fabia meeting,heb je er niet meer foto's van,en zeker van de zwarte combi?

[/ QUOTE ]

Nee ik had slechts een foto van die Combi, mischien kan ik je hier blij mee maken????
grin.gif

Bijlagen

• 40890-FABIA_tuning_tttr.jpg
    40890-FABIA_tuning_tttr.jpg
    52 KB · Weergaven: 55

Daniel

Lid
Een Fabia met chinese tekens ik heb er mijn ??????????? bij.

Ik vind het wel leuk om te zien,maar vind hem absoluut niet mooi.

Jpoers

Lid
daar hebben ze nogal wat aan veranderd. als je naar het achterportier kijkt mis ik een stuk, bij mij loopt daar namelijk de carosserie door naast de deur!

Bovenaan Onderaan