</font><blockquote><font class="small">Citaat: Michel</font><hr />
"Voor de 28-jarige Jarno van Endschot heeft het even geduurd voordat hij genoeg geld bij elkaar had om zijn droomauto te kopen: een mooie, sportieve, gele Fiat Seicento Sporting Abarth. Alles zat erop en eraan, een geluidsinstalatie, waaronder een subwoofer, versterker en ga zo maar door. Lange tijd heeft Jarno in deze wagen als een trotse pauw rond gereden. Met deze snelle wagen gingen Jarno en zijn vrouw naar veel autoshows en konden er natuurlijk goed mee voor de dag komen. Helaas behoort dit allemaal tot het verleden. Wegens familieuitbreiding moest deze snelle bak twee jaar geleden verkocht worden. Hiervoor in de plaats werd een echte gezinsauto aangeschaft: Een Skoda Fabia. Jarno voelt zich in deze auto toch een stuk minder stoer in het verkeer...
Geen gave auto
Debora, Jarno's vrouw, voelt zich nogal schuldig over het feit dat Jarno zijn droomauto heeft moeten verkopen. Zelf vindt ze de Skoda ook helemaal niks. Het is een ruime, handige auto, maar een gave auto kun je het zeker niet noemen. Debora had voordat ze Jarno leerde kennen niks met auto's. In de loop van de tijd is Debora flink aangestoken door haar man, ook zij houdt nu van getunede auto's. Jarno mist zijn oude auto nog elke dag. Elke keer als ze in de Skoda zitten, moet Debora aanhoren wat er allemaal mis is met de station en wat er allemaal zo fijn was aan de oude auto. Door haar man op te geven voor De Grote Beurt hoopt Debora dat hij eindelijk weer trots is op zijn auto."
Bron:
www.degrotebeurt.nl
Tja, in een Fiat Seicento Sporting Abarth voel je jezelf natuurlijk al gauw een hele bink....
[/ QUOTE ]
Betrokkene Jarno (speed) is ook lid vam dit Forum!!, op de fotogallerij staat 1 foto van de zijkant van zijn auto, ik denk dat er in Nederland maar 1 fabia is in deze paarse kleur met die luchthappers aan de zijkant!!
ik vind de auto wel redelijk geslaagd, alleen vind ik de voorzijde wat minder , ook jammer dat de originel gril er niet meer in zit!!!
en ik zou gelijk die lelijke DGB sticker van de achterzijde halen