Fabia in De Grote Beurt!!

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

Een Fabia met chinese tekens ik heb er mijn ??????????? bij.

Ik vind het wel leuk om te zien,maar vind hem absoluut niet mooi.

[/ QUOTE ]

mijn smaak is het ook niet! Gewoon verlagen, mooie velgen en een mooi leer interieur zoals deze!!!!
Dan is de Fabia voor mij TOPPIE
xyxthumbs.gif

Bijlagen

• 40896-ciney498.jpg
    40896-ciney498.jpg
    86,3 KB · Weergaven: 45

Daniel

Lid

En wie gaat er morgen kijken,of opnemen?

Ik wel,kijk meestal toch eerst wegmisbruikers en dan topgear en dan kan er de grote beurt ook nog wel achteraan,pppffffff wat een lange zit/lig zeg
1884.gif

[/ QUOTE ]

Er gaan niet veel mensen kijken volgens mij vandaag?

Michel

Forumguru
"Voor de 28-jarige Jarno van Endschot heeft het even geduurd voordat hij genoeg geld bij elkaar had om zijn droomauto te kopen: een mooie, sportieve, gele Fiat Seicento Sporting Abarth. Alles zat erop en eraan, een geluidsinstalatie, waaronder een subwoofer, versterker en ga zo maar door. Lange tijd heeft Jarno in deze wagen als een trotse pauw rond gereden. Met deze snelle wagen gingen Jarno en zijn vrouw naar veel autoshows en konden er natuurlijk goed mee voor de dag komen. Helaas behoort dit allemaal tot het verleden. Wegens familieuitbreiding moest deze snelle bak twee jaar geleden verkocht worden. Hiervoor in de plaats werd een echte gezinsauto aangeschaft: Een Skoda Fabia. Jarno voelt zich in deze auto toch een stuk minder stoer in het verkeer...

Geen gave auto
Debora, Jarno's vrouw, voelt zich nogal schuldig over het feit dat Jarno zijn droomauto heeft moeten verkopen. Zelf vindt ze de Skoda ook helemaal niks. Het is een ruime, handige auto, maar een gave auto kun je het zeker niet noemen. Debora had voordat ze Jarno leerde kennen niks met auto's. In de loop van de tijd is Debora flink aangestoken door haar man, ook zij houdt nu van getunede auto's. Jarno mist zijn oude auto nog elke dag. Elke keer als ze in de Skoda zitten, moet Debora aanhoren wat er allemaal mis is met de station en wat er allemaal zo fijn was aan de oude auto. Door haar man op te geven voor De Grote Beurt hoopt Debora dat hij eindelijk weer trots is op zijn auto."

Bron: www.degrotebeurt.nl

Tja, in een Fiat Seicento Sporting Abarth voel je jezelf natuurlijk al gauw een hele bink....
blush.gif

Daniel

Lid
HHmm dat verhaal komt mijn vriendin ook wel bekend voor zegt ze
grin.gif

(alleen heb ik niks met fiat maar had wel een dikke Golf 4)

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Hetzer</font><hr />

[/ QUOTE ]

mijn smaak is het ook niet! Gewoon verlagen, mooie velgen en een mooi leer interieur zoals deze!!!!
xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

Mooie stoelen,maar het leer zit er wel erg los overheen of lijkt dat maar?

Timothee

Actief lid
Zo, net de gepimpte Fabia Combi gezien.
Ik vreesde even het ergste toen ik de eerste schetsen zag (lelijke bodykit, vreselijke kleur), maar eigenlijk is het resultaat best geslaagd. De grille is wel erg fout en de uitlaat steekt wat te ver uit en de spiegels hadden blinkend moeten zijn zoals de velgen (zoals die Audi spiegels), maar verder ziet het er best cool uit (al zou ik er zelf niet in willen rijden
smile.gif
).

Zo'n DVD navi systeem lijkt me ook wel wat voor in mijn O2
smile.gif
En die ledjes ook
laugh.gif
Totaal nutteloos en wel een beetje fout maar ook best cool...hoe meer lampjes, hoe beter.

Overigens zag die Focus er ook gaaf uit...beetje Focus RS achtig. Alleen jammer van die foute achterlichten. Brute audio installatie....als ik dat in mijn O2 zou bouwen, zouden de deurpanelen volgens mij direct lostrillen (ze trillen nl. al een beetje met de standaard speakers)
smile.gif

Fabia

† In Memoriam

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Hetzer</font><hr />

[/ QUOTE ]

xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

Mooie stoelen,maar het leer zit er wel erg los overheen of lijkt dat maar?

[/ QUOTE ]

Vind de kleur niet mooi gekozen in combinatie met het beige interieur. Kijk maar naar de deurbekleding, geel met beige. Dat ziet er niet uit.

Daniel

Lid
Heb gisteren dus ook gekeken,conclusie WOW wat een vette 18'' en de kleur vond ik ook mooi en op zich vond ik de bodykit ook redelijk geslaagd op de grille na dan. verders stak de uitlaat er veelste ver uit en hadde ze beter een RS-achtige kunnen pakken. Tja het was mooi dat ze er leder in gezet hadden maar ze hadden ze niet mooi bekleed vind ik en het stond ook nog niet eens bij de auto van binnen. Oja mooie dubbel-din kenwood.

LenK

Forumguru
De auto na de grote beurt is niet mijn ding, maar ik vind het wel knap wat ze allemaal voor elkaar krijgen. Echt prestige werk voor die lui.

Wat minder was: ze lieten zich ontzettend negatief uit over de auto. Er kwamen er termen langs van het niveau "armetierige oostblok vehicel". Precieze termen weet ik niet meer, maar ik vond nogal misplaats, zeker gezien het bakkie dat de kerel had gehad voor de Fabia, zo'n lelijk gammel Fiatje.

henk_de_bruin

Actief lid
lenk ik ben het volledig met je eens,terwijl de fabia zo goed soort in de tevredenheids trofee.

opzich vond ik de auto best geslaagd,behalve de grill.

gr henk

Timothee

Actief lid
Inderdaad, ze lieten zich twee keer negatief uit over de Fabia. Het eerste weet ik niet meer, het tweede was "rammelbak uit het Oosten van Europa". Dat vond ik dus écht een volledig misplaatste opmerking.

De auto zag er uiteindelijk best goed uit, maar de manier waarop ze het maken vind ik af en toe toch best amateuristisch uitzien. En die ontwerper vind ik maar een arrogante [piiieeep].

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Michel</font><hr />

"Voor de 28-jarige Jarno van Endschot heeft het even geduurd voordat hij genoeg geld bij elkaar had om zijn droomauto te kopen: een mooie, sportieve, gele Fiat Seicento Sporting Abarth. Alles zat erop en eraan, een geluidsinstalatie, waaronder een subwoofer, versterker en ga zo maar door. Lange tijd heeft Jarno in deze wagen als een trotse pauw rond gereden. Met deze snelle wagen gingen Jarno en zijn vrouw naar veel autoshows en konden er natuurlijk goed mee voor de dag komen. Helaas behoort dit allemaal tot het verleden. Wegens familieuitbreiding moest deze snelle bak twee jaar geleden verkocht worden. Hiervoor in de plaats werd een echte gezinsauto aangeschaft: Een Skoda Fabia. Jarno voelt zich in deze auto toch een stuk minder stoer in het verkeer...

Geen gave auto
Debora, Jarno's vrouw, voelt zich nogal schuldig over het feit dat Jarno zijn droomauto heeft moeten verkopen. Zelf vindt ze de Skoda ook helemaal niks. Het is een ruime, handige auto, maar een gave auto kun je het zeker niet noemen. Debora had voordat ze Jarno leerde kennen niks met auto's. In de loop van de tijd is Debora flink aangestoken door haar man, ook zij houdt nu van getunede auto's. Jarno mist zijn oude auto nog elke dag. Elke keer als ze in de Skoda zitten, moet Debora aanhoren wat er allemaal mis is met de station en wat er allemaal zo fijn was aan de oude auto. Door haar man op te geven voor De Grote Beurt hoopt Debora dat hij eindelijk weer trots is op zijn auto."

Bron: www.degrotebeurt.nl

Tja, in een Fiat Seicento Sporting Abarth voel je jezelf natuurlijk al gauw een hele bink....
blush.gif

[/ QUOTE ]

Betrokkene Jarno (speed) is ook lid vam dit Forum!!, op de fotogallerij staat 1 foto van de zijkant van zijn auto, ik denk dat er in Nederland maar 1 fabia is in deze paarse kleur met die luchthappers aan de zijkant!!

ik vind de auto wel redelijk geslaagd, alleen vind ik de voorzijde wat minder , ook jammer dat de originel gril er niet meer in zit!!!

en ik zou gelijk die lelijke DGB sticker van de achterzijde halen
grin.gif

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: speed</font><hr />

volgens mij gaat die fabia combi er super gaaf uit zien ik kan bijna niet wachten tot het uitgezonden wordt afz speed.
super.gif

[/ QUOTE ]

@ Hetzer,dus dan heeft hij dit zelf geschreven??

Timothee

Actief lid

Deze dus.

[/ QUOTE ]

Grappig dat ie hier nog lid is ook!
Zoals gezegd vind ik het resultaat, zeker voor DGB begrippen, best aardig uitzien op een paar dingen na (inderdaad jammer dat de originele grille niet is behouden).

Ik zou echter niet zo snel mijn auto (als ie al van mezelf was en niet van de leasemij) aan DGB toevertrouwen. Stel ze verkloten hem....:)

ik vind hem wel geslaagd mooi alleen jammer dat de achterlichten niet aan werden gepakt!

Ik zou het wel eens willen zien dat ze weer oudere autos aan gaan pakken vond ik toch wat leuker en laat ze de Favorit van mij maar eens onderhanden nemen eens kijken of ze er ook zo een lekker bakkie van kunnen maken
grin.gif

Hetzer

Forumguru

</font><blockquote><font class="small">Citaat: speed</font><hr />

volgens mij gaat die fabia combi er super gaaf uit zien ik kan bijna niet wachten tot het uitgezonden wordt afz speed.
super.gif

[/ QUOTE ]

@ Hetzer,dus dan heeft hij dit zelf geschreven??

[/ QUOTE ]

that's him!!!

Jpoers

Lid
absoluut niet mijn auto, en die kleur, hij wou toch geen vrouwenkleur, geloof dat paars best wel een kleur voor vrouwen is.

inderdaad die uitlaat mooi opstapje om op het dak te komen, nou die grill is voor een leek al niet om aan te zien,

Die motorkap hadden ze wel grappig aangepakt.
Het mooiste vond ik eigenlijk nog de lampen,
grin.gif

Ze waren alleen erg negatief over deze kwalitatief hoge auto in zijn prijsklasse.

enne volledige nieuwe spiegels, zie volgens mij nog steeds één kleine en een grote spiegel,

Daniel

Lid

@ speed, plaats eens wat foto's maat
489.gif

[/ QUOTE ]

Dan zal ik het maar zelf doen hè
grin.gif

Bijlagen

• 41090-20890[1].jpg
    41090-20890[1].jpg
    21,9 KB · Weergaven: 54