Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
/forum/images/graemlins/smile.gif haa ja,je mist iets,je afdekplaat,haha,nee ff zonder gein,ik vond het een beetje raar dat je een motor met meer vermogen hebt gekregen en dat ie ook nog zonder afdekplaat is.
ben zelf erg tevreden over mijn 60pk fabia, erg soepele motor en klinkt heerlijk in de toeren.
je kan er zeker ook erg lui mee rijden. 50 in zijn 4 gaat met gemak en een verbruik van 4.0l op de 100km heb je dan.
maar begrijp ook dat je hem graag nieuw koopt. als je het vermogen ervoor heb zeker doen.
2de hands in namelijk ook die 1.4tdi slecht verkrijgbaar.
maar als ik het goed begrijp breng je zometeen je kinderen naar school? hoever woon je dan wel niet? Hier op het dorp (en dat dorp is niet zo heel groot) doet iedereen dat namelijk ook en dan is het net een mierenhoop met auto's recht voor mijn deur!! (woon tegenover een basisschool). Ik moet dus ook niet proberen om in de middagpauze weg te willen.
Even off-topic. Persoonlijk vondt ik de manier van toeteren op mijn twingo pretiger. Richtingaanwijzer even indrukken en toet. Nu moet ik met groot geweld op mijn stuur knallen. Trouwens was het bij de twingo ook veiliger. Kan je je handen aan het stuur houden tijdens een manouvre.
ik heb zelf een hella drietonige hoorn in mijn fabia.
claxon zit achter rooster in de bumper aan de bestuurderskant.
heb de stekker los gehaald en daar een verlenging gemaakt maar de hella set.
deze set zit achter de grill.
de inbouw van mijn cruise control is gelukt. tis wel een heel knutselwerk geweest. vooral voor de magneetsensors was het moeilijk een goede plek te vinden. De servo van de cruise bedient nu rechtstreeks mijn gaspedaal. En de schakelaars die reeds op mijn koppelingspedaal en rem klaarzaten heb ik gebruikt om de cruise control te bedienen. Op de site van de leverancier stond dat de inbouw niet moeilijker was dan de inbouw van een autoradio, maar das blijkbaar buiten mijn fabia gerekend /forum/images/graemlins/24.gif Morgen vertrekken we op reis naar oostenrijk, dus dat zal de eerste echte test zijn
ik heb een polo hb uit 98 gehad en ingeruild op mijn skoda fabia combi. ik heb getwijfeld tussen een golf variant en deze skoda, maar heb nu al besloten na 6 week rijden dat er geen vw weer voor de deur komt te staan. en een ieder die zegt dat het ouwelullen bakken zijn beschouw ik maar als jaloers, of ze hebben geen ballen.
Ik wou eigenlijk,een nieuwe topic starten,maar doe het maar zo.
Nu ik mijn Fabia combi heb sinds februari dit jaar,ben ik er eigenlijk al over uit dat de volgende auto toch weer een diesel wordt. Mijn vorige auto wat ik voor de Fabia 4 jaar heb gehad was een Golf IV tdi 140 pk (110 pk gechipt).
Maar waar ik eigenlijk naar toe wil is..........
Ik vind het jammer dat de Fabia RS er niet in een Combi uitvoering is.
Weet iemand of dit nog ooit uit komt?
Als skoda een brits merk was dan was hij zeker en was heel HOTHOTHOT geweest...
Is altijd zo, toen in der tijd de porsche cayenne turbo, zat die ook volledig af te knaken ivm de landrover, terwijl ik in veel andere automagazines vrij goede commentaren lees over de porsche cayenne.
Ik vind het jammer dat de Fabia RS er niet in een Combi uitvoering is.
Weet iemand of dit nog ooit uit komt?
[/ QUOTE ]
Denk het niet, zeker nu er een nieuwe Fabia in aan tocht is. Zo zelf ook heel graag een RS willen hebben in Combi uitvoering, maar dan het liefst met een snelle benzine uitvoering. Eens kijken wat het nieuwe model brengt aan uitvoeringen.
Ik vind het jammer dat de Fabia RS er niet in een Combi uitvoering is.
Weet iemand of dit nog ooit uit komt?
[/ QUOTE ]
Zo zelf ook heel graag een RS willen hebben in Combi uitvoering, maar dan het liefst met een snelle benzine uitvoering. Eens kijken wat het nieuwe model brengt aan uitvoeringen.
[/ QUOTE ]
Ik zou het i.d.d ook leuk vinden als er een benzine versie van komt maar,ik persoonlijk vind diesel gewoon veel fijner rijden omdat,ze gewoon zo'n lekker koppel hebben. Dus ik zou voor een diesel gaan,en ook omdat ik toch te veel km's maak.
Hmm, als de nieuwe Fab RS met de 1.4 TSI er komt - en dat schijnt zo ongeveer een uitgemaakte zaak te zijn - dan hoef je je over gebrek aan koppel onderin geen zorgen meer te maken! Die motor is toch zo ongeveer de ideale combinatie van benzine (hoge toerentallen) en turbo (koppel onderin), met dankzij de compressor niet het traditionele nadeel ervan (turbogat).
Zou tegen die tijd bij mij boven aan de lijst staan ter vervanging van de ST.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.