Fabia overleden?

Chrisjemol

Forumguru
Net met ze gesproken. Wat ze aangeven is dat ze tussen de pijp naar de egr een plaatje hebben gedaan aan de voorkant.
Wat zij zouden doen is de as die nu is uitgebroken afdoppen.
Hij gaf me aan dat dit vaker voorkomt en dat ze het zo oplossen. Dat zou €150,- zijn ipv de €800,- die nu is vervangen…
Dus eigenlijk kan niemand er echt wat aan doen en weet ik voor de volgende keer dat ik dit zo moet oplossen mocht het nog eens gebeuren

Eltjo

Forumguru
Wel jammer dan dat je niet bent terug gegaan of degene hebt geraadpleegd die het plaatje plaatste.
Tja, soms betaal je weer voor de kat's viool.

Laatst bewerkt door een moderator:

Chrisjemol

Forumguru
Dat weet ik nu ook… wilde niet naar goes rijden met een wagen die dat wellicht niet zou halen. Wist ook niet wat het zou zijn…
Maar goed alles is weer in orde nu

Eltjo

Forumguru
Zo'n vermoeden had ik al, ik wilde niet vervelend zout in de wond wrijven hoor.
Ook al is het een tientje, onrechtvaardig voelt het en dat is naast dat het een hoop geld betrof wel even slikken. Te meer omdat je met je autoswap de kosten wilde reduceren.

Chrisjemol

Forumguru
Haha dat is grandioos mislukt… hopelijk heb ik nu alles gehad…

Vlaar032

Senior Member
92-JDT-2, oude type F1,4tdi (pompverstuiver) Combi heeft n plaatje dat weet ik zeker lol. Zelf er in laten zetten. Maar die is al niet eens meer in RDW terug te vinden... Bij die latere common rail types kan dat er niet meer zomaar in.

Thijs4motion

Forumguru
zolang de injectie mechanisch is kan het zonder probleem,
zodra het elektronisch is wordt het moeilijker.
als je een roetfilter hebt moet je er niet aan beginnen

Bovenaan Onderaan