Fabia rs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er eentje. een zwarte.

Het is echt een superbak. Een keer "getest" in Duitsland: 200+ km/hr in zijn vijf en nog willen optrekken. Tot 170 / 180 km/hr uitstekende wegligging. Alleen wat probleempjes met mijn zesde versnelling /forum/images/graemlins/frown.gif. Soms valt dan de turbo uit en verlist de wolf in schaapskleren zijn tandjes /forum/images/graemlins/407.gif /forum/images/graemlins/407.gif /forum/images/graemlins/407.gif... Maar dat komt maar heel weinig voor. Wellicht een probleempje met de turbo. wordt aan gewerkt...

"Er rijdt hier in Rotterdam ook een Fabia RS rond en hij ziet er gaaf uit. Jammer dat er geen benzine uitvoering van is. "
welke kleur had deze? misschien was het de mijne?

blackczech

Actief lid
Qua wegligging niks problemen maar bij de mijne zit een KW kit onder !!Hangt met zen bodemplaat 4 cm van den asfalt en plakken dat da doet da spel !!

Dutch4x4

Senior Member
Ja, maar daar zeg je ook wat: een schroefset van KW. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Die zou ik nu ook onder elke nieuwe Skoda zetten, ongeacht welk type.

el_diablo

Nieuw lid
eindelijk heb ik men rs mogen ontvangen bij de dealer
man deze wage is echt wel snel voor een diezeltje
khad hiervoor een astra gsi 2.0l en dat is niks vergeleken met wat ik nu heb
zeker geen spijt van ....
aleen ben ik beetje bang dat de zetels niet lang lichtgrijs zullen blijven ...

Potje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Er rijdt hier in Rotterdam ook een Fabia RS rond en hij ziet er gaaf uit.

[/ QUOTE ]

Ja, die stond vanmiddag onder het WPC geparkeerd op de kop van zuid. Een zwarte..... bijna naast de mijne.... /forum/images/graemlins/rockon.gif

WPC? wasda?

Ik heb al een tijd niet meer geparkeerd in Rotterdam. Ik kom wel in Schiedam soms. Waarschijnlijk een collega RS freak.

Problemen met de zesde versnelling lijken opgelost. Na vervangen turbo tot nu toe geen problemen meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan