Fabriek geleverde opties achterhalen

kansberg

Forumguru
@Noord26 : Het is een vreemde advertentie. De meeneemprijs is € 14750,00. De normale prijs is € 16890,00. Een verschil van € 2140,00. Als ik de afleveringskosten, pakket B en pakket C bij elkaar op tel kom ik op € 1539,00.
€ 14750 + € 1539,00 = € 16289,00. Dus waar die resterende € 601,00 dan in zit....

De optielijst klopt ook niet: Er staat o.a. 'Voorstoelen verwarmbaar' en 'Stoelen elektrisch verstelbaar met geheugenfunctie.' Beide opties moet de auto ontberen.....

Noord26

Forumguru
@kansberg: ik had het over de link naar leaseplan die je gaf. €595,- afleverkosten met 6 maanden autotrust garantie. Enige wat hij niet heeft is DSG. Maar dat hebben wij zelf expliciet niet voor gekozen toen. Glazen dak is wel lekker! Als je er geen stukken mee krijgt..

kansberg

Forumguru
@Noord26 : Ooops foutje bedankt :bloos:. Ik ben uitgegaan van de advertentie die ts aangaf. Toch lijkt mij de Superb van leaseplan de betere optie, uitvoering en prijs tegen elkaar afwegende....

Highway

Forumguru
Bedankt voor de informatie! Nu is me duidelijk waarom de opties van een elegance niet op deze auto zitten.

Kansberg: die auto had ik ook gezien op internet. Hij is idd boven mijn budget, en verwacht niet dat ik er genoeg af zal kunnen krijgen om deze te kunnen betalen.

Ik heb wel wat geinormeerd naar een andere elegance. Deze valt nog net binnen het budget (afhangende hoeveel e teug geven voor mijn huidige auto), en deze auto komt in januari beschikbaar.

Ik ga vanmiddag naar 2 superbs kjken, geen elegance maar wel met een gunstig prijskaartje.

Rond mei wil ik de koop graag rond hebben, dus igelukkig heb ik nog even de tijd.

kansberg

Forumguru
Hmmm erg jammer, had graag die optie gehad en was met mijn 1,74 meter zeker geen obstakel geweest. Misschien kan ik het pano-dak overnemen, dan heb ik nog wel een vast dak voor je :D

kansberg

Forumguru
Dat is vlak bij mij in de buurt, zo'n 6 km. hier vandaan. Zou er zelf niet een auto kopen. 'Vroeger' waren ze redelijk voordelig maar dat valt mij de laatste jaren nogal tegen. En vind de ex-leasers niet de mooiste, al zullen er heus krenten in de pap zitten.

KWc

Lid
importeren uit belgië een optie? :pardon: Heb mijne S2C TDI uit 10/'11 gevonden voor <10k € :dankje:.
Weliswaar zonder garantie, xenon of leer maar voorlopig geen gebreken.

KWc

Lid
@KWc : Dat is wel spotgoedkoop. Inclusief rest BPM?
Misschien toch even aanvullen dat ik in BE woon :arghh:. Ik blijf die afleverkosten in NL toch wel vreemd vinden, maar anderzijds zal dat bij ons wel ergens in de prijs verrekend zitten.

Dit misschien iets voor jou: http://www.kapaza.be/nl/skoda/skoda-superb-break-greenline-1600-diesel-full-opt-89292487.htm
Heeft xenon+leder en verkoper woont dicht bij de grens.. dacht dat de prijs op <14k lag. Als je het kan organiseren om hem in te voeren scheelt het wel enorm met de linkjes die je in de eerdere posts gaf

kansberg

Forumguru
@KWc : Ah, kijk, dat scheelt een slok op een borrel. Ik vroeg mij het af omdat de mijne ook uit België geïmporteerd is naar Nederland.

Highway

Forumguru
@KWc, bedankt voor de link. Probleem is dat ik op zoek ben naar een benzine auto. Belgie is maar een paar km van mij vandaan, dus ga wel even daar zoeken mogelijk dat er wel iets leuks bij staat.

KWc

Lid
Benzine + combi vind je nauwelijks hier :pardon:, Berline variant iets vaker te vinden in benzine uitvoering

John caravan

Nieuw lid
In de koffer op de plaats waar het reservewiel zit kleeft een plaatje met daarop alle opties die met de wagen zijn meegekomen denk ik.De notitie is wel in codenummers.

Bovenaan Onderaan