Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik was vandaag op 100% Tuning in Gent en daar zag ik tot mijn grote verbazing dat ik in een folderke ston van de winkel die men auto grotendeels heeft gedaan en nog voor de rest zal doen.
Vraagje, ik zag op de laatste foto van de wijzerplaten met chrome omrandingen dat je ook voor de twee kleine wijzers, koelwater en benzine, ook een chromen omranding hebt. Dat wist ik niet, ik heb alleen voor twee grote wijzers een chromen omranding. Weet je waar ik die andere kan vinden.
Dank, ik ga gelijk ff mijn dealer contacteren of ze die hebben. Ik wel via mijn dealer de chromen ringen rond de grote tellers laten monteren maar ik heb ze niet gehoord over de kleine wijzers. Ik heb ze in middels gevonden op de site. Eens kijken of de dealer ze kan leveren en kan inbouwen voor me. Ben zelf niet zo handig.
Airbrush op achterkant aan bestuurderszijde:
En den binnenkant daarvan:
En dan de kant die ge kost fotograferen gisteren in Mons:
Nen diamant in close-up:
Making of airbrush by GG-art.be:
Het interieur dan (steentjes waren nog niet geplaatst toen):
En de verlenging van de capo over de grill dan.
Voor de winter:
Na de winter: [/
goejendag zeg!!, ziet er knap uit, maar uhh, betaald u dat allemaal uit eigen zak, zal dan toch wel prijzig zijn of heeft u een sponsor, die alles betaald...??
goejendag zeg!!, ziet er knap uit, maar uhh, betaald u dat allemaal uit eigen zak, zal dan toch wel prijzig zijn of heeft u een sponsor, die alles betaald...??
[/ QUOTE ]
Volledig zelf betaald en volledig zelf voor gewerkt.
Tis een hobby he (een verslaving zelfs)
Hierse,
de Belgen komde dus ook overal tegen
Echt een sjiek bakske geworden... wordt tijd da ik
nog es na de meeting ga, zodat ik em ook es kan bewonderen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.