Rallye
Forumguru
Begreep dat in Nederland de "sedan" niet meer geleverd wordt en de 1.4 tsi dsg ook niet. Jammer.......
Even vloeken in de kerk...een SEAT Toledo?
Begreep dat in Nederland de "sedan" niet meer geleverd wordt en de 1.4 tsi dsg ook niet. Jammer.......
De microfoon te dicht bij een uitstroomrooster van de kachel/airco?
Moest even googlen maar het woord bestaat zelfs al een tijdje...Wat een quotezak he, die Cortrans
In mijn geval waag ik dat te betwijfelen of dat financieel aantrekkelijk is, want ik zou nu geen Rapid kopen vanwege de beperkte keus in motoren en uitvoeringen .....Omdat het voor PON financieel aantrekkelijker is om maar een beperkt aantal uitvoeringen van ieder model te importeren/verkopen.
Vergelijk de Nederlandse Skoda configurator maar eens met de Duitse...
Ongeveer 3/4 van de opties is foetsie... Misschien zelfs nog wel meer...
Je denkt echt dat PON daar wakker van ligt ?want ik koop nu geen Rapid vanwege de beperkte keus in motoren en uitvoeringen
Je bedoelt dat je nu een Toledo hebt gekocht die ook bij Pon vandaan komt?In mijn geval waag ik dat te betwijfelen of dat financieel aantrekkelijk is want ik koop nu geen Rapid vanwege de beperkte keus in motoren en uitvoeringen ....
Nee, zij (en ik) slapen er vast geen minuut minder om.Je denkt echt dat PON daar wakker van ligt ?
Ik snap het ook niet...... Leters veranderen ineens spontaan in hoofdletters, en als ik mijn berichten bewerkt, en opslaat, gaat het ook zo weer terug naar het (blijkbaar) origineel...... (wat jullie dus ook lezen, en nee, ik was echt niet dronken@cortrans ik weet niet hoe jij QOUTE maar in iedergeval gaat dit goed fout bij je !! Zie je bovenstaande QUOTE's
Quote is weer gerepareerd bij je, alleen de letter "t " valt nog weg bij je.....Leters