Facelift Skoda Rapid

cortrans

Forumguru
[Quote = "EDK, post: 700.389, lid: 987"] Als ik me dealer Moest Geloven dan werden ze amper verkocht in NL
En TSJA de spaceterug kom ik toch wel Dagelijks op de weg Tegen, Maar als ik de Sedan 2x per week zie mag ik al Blij are. [/ QUOTE]
Eerlijk gezegd ben ik meer fan van de "sedan" uitvoeringen, dus met een soort kofferdeksel, zo ziet de Rapid en Octavia er ook uit.
Toch vreemd DAT DIT Soort Kleinere "draagstoel" in Nederland slecht verkocht worden. In de ons omringende landen zie je deze auto's van verschillende merken wel als "sedan" uitvoering.
Kijk Maar naar bijvoorbeeld De Nieuwe Fiat Tipo, sterven in Duitsland en België wel met kofferbak geleverd wordt, en in Nederland ook niet........

cortrans

Forumguru
[Quote = "Blackokkie2, post: 700.426, lid: 10404"]. Maar de Octavia is also Geen sedan hij [/ QUOTE]
klopt enigszins, ik bedoel dan ook meer auto's met een soort kofferdeksel, en dus geen hachback en combi

cortrans

Forumguru
[Quote = "atria post: 700397 deksel 25"] Weet DAT HIJ Niet Veel verkocht Wordt, Maar alle auto Worden Op bestelling geproduceerd. Waarom em dan Niet in de prijslijst Zetten? Kost Alleen Een pagina extra in de map: D [/ QUOTE]
kijk, dit Zijn Wijze Woorden:Ja:

Atria

Actief lid
Omdat het voor PON financieel aantrekkelijker is om maar een beperkt aantal uitvoeringen van ieder model te importeren/verkopen.
Vergelijk de Nederlandse Skoda configurator maar eens met de Duitse...
Ongeveer 3/4 van de opties is foetsie... Misschien zelfs nog wel meer...
In mijn geval waag ik dat te betwijfelen of dat financieel aantrekkelijk is, want ik zou nu geen Rapid kopen vanwege de beperkte keus in motoren en uitvoeringen ....;).

Laatst bewerkt:

servies

Forumguru
In mijn geval waag ik dat te betwijfelen of dat financieel aantrekkelijk is want ik koop nu geen Rapid vanwege de beperkte keus in motoren en uitvoeringen ....;)
Je bedoelt dat je nu een Toledo hebt gekocht die ook bij Pon vandaan komt?

Doordat ze beperktere configuratie mogelijkheden hebben kunnen ze grotere aantallen van dezelfde uitvoering van een model inkopen bij Skoda/VW/Seat zelf... en goedkoper dus... alleen zullen wij Nederlandse kopers daar uiteindelijk niets van merken... buiten de beperktere keuze...

cortrans

Forumguru
@cortrans ik weet niet hoe jij QOUTE maar in iedergeval gaat dit goed fout bij je !! Zie je bovenstaande QUOTE's
Ik snap het ook niet...... Leters veranderen ineens spontaan in hoofdletters, en als ik mijn berichten bewerkt, en opslaat, gaat het ook zo weer terug naar het (blijkbaar) origineel...... (wat jullie dus ook lezen, en nee, ik was echt niet dronken:maakmegek:
En ik gebruik toch echt alleen maar de quote knop van dit forum.........
Hopen dat het "euvel" nu over is, en dat het een "storing" betref.....:pieker:

laagvlieger

Forumguru
Jammer dat de Rapid geen LED achterlichten krijgt. Zo'n Spaceback met xenon koplampen en LED dagrijlicht ziet er stoer uit. Maar dan zien die achterlichten er zo goedkoop uit ...
Hetzelfde met het plaatwerk van de deuren dat je van binnenuit zo goed kan zien.

TurboT

Forumguru
Hij bedoelt net als bij de citigo de deuren niet volledig gestoffeerd zijn. Het is voor een deel aanwezig, maar ik vind het zelf niet storend.

Carlovdw

Forumguru
Dan ga ik ddl een kijken maar ik zie alleen plaat als ik de deur open doe, als alles dicht is toch niet. Of ben ik verkeerd?

Bovenaan Onderaan