Familieuitbreiding

Cordoba

Forumguru
Dat te hard rijden had ik vroeger ook standaard, één van mijn vrienden heeft wel eens gezegd dat ik me bij iedere autorit, 2x aan de snelheid hield: nét na het instappen, en nét voor het uitstappen.

@sitechris Wat ook een overweging kan zijn, het geld voor het chippen ben je bij inruil kwijt (dus naar verwachting binnen een jaar), maar ook de verkoop/inruil van de auto op zich kan nog wel eens lastiger zijn met een gechipt exemplaar.

Cordoba

Forumguru
Het is ook zo dat je bij sommige auto's de snelheid er in hebt zitten, zonder dat het je opvalt. Zo is mij ook al eens gebeurd, dat ik bij 'even een beetje opschieten' op de teller keek, en zag dat de naald ineens aan de andere kant van de 200 km/u stond (ik dacht dat ik er nog wel een stukje vanaf zat)

EdK

Forumguru
wel dat vind ik erg knap met een Fabia......
Had je Corne zijn blok ff geleend...??

doncalitri1984

Forumguru
Heb niet alle reacties gelezen, maar waarom een station als deze enkel voor woon werk bedoeld is? Verder heb ik jaren golf gereden (een 5 GT sport en een 6) heerlijke auto! Echter ben ik er nu achter dat de skoda meer auto geeft voor je geld. Voor mij een reden om niet voor de golf 7 te gaan. Een eibach verlaging en dynamic stoelen maken een hoop goed. Veilige km's!

sitechris

Donateur
Ik had niet echt een voorkeur voor station of hatchback. Voordeeltje van station is wel dat ik met de verhuizing die er wel aan gaat komen nog wel wat zooi mee kan nemen. Dat is wel weer handig.

johant

Senior Member
Heb niet alle reacties gelezen, maar waarom een station als deze enkel voor woon werk bedoeld is? Verder heb ik jaren golf gereden (een 5 GT sport en een 6) heerlijke auto! Echter ben ik er nu achter dat de skoda meer auto geeft voor je geld. Voor mij een reden om niet voor de golf 7 te gaan. Een eibach verlaging en dynamic stoelen maken een hoop goed. Veilige km's!

Ik ga ervan uit dat een station voor meer dan enkel woonwerk gebruikt gaat worden? Dat is tenminste de reden dat ik toch voor een O3 Combi heb gekozen, ipv de hatchback (die ik eigenlijk mooier vind).

Bovenaan Onderaan