Ik heb vroeger ook match boxes gehadHet kan snel keren, vorig jaar was een cabrio nog een "droom". Nu staat deze op de oprit. Had het veel vroeger moeten kopen
Dinky Toys philippe Dinky ToysIk heb vroeger ook match boxes gehad
Ik koop mij tenminste een match box.Ik heb vroeger ook match boxes gehad
Awel. Ik zou mij nooit ne cabrio kopen se. Spreekt mij totaal niet aan. Ik heb al met genoeg gereden en meegeredenIk koop mij tenminste een match box.
Gij moet het vragen aan jouw vrouw en wat zegt zij? "Neen, philippe, ge moogt niet van mij"
Nen echte vent zijde gij
Heb dat altijd wel eens gewild en nu ik het heb .... zal het zeker niet de laatste worden. Geeft, zelfs voor een match box( ) met het kapje open zooooo een ruimtegevoel ... heerlijk. En dan een klein beetje wind door de haren, de uitlaat meer horen brullen (sommige geven hiervoor 1000den euro extra uit omdat ze het uitlaatgeluid niet horen in hun wagen ), het zonnetje op je lichaam, .... en dan de MX5 zelf ... een wagen 100% gebouwd voor rijplezierAwel. Ik zou mij nooit ne cabrio kopen se. Spreekt mij totaal niet aan. Ik heb al met genoeg gereden en meegereden
Ik heb vroeger ook match boxes gehad
Dinky Toys philippe Dinky Toys
Heeft wss te maken met het gewicht van de motor. Zware motor, hoger totaalgewicht, minder rijplezier.grootste tegenvaller. BMW Z4 35is. Had die auto bijna op het zicht gekocht, toch maar rondje gedaan. Matig chassis, 0 sportiviteit. Alleen de motor en interieur waren top, de rest viel tegen. Het gekke was dat ik ook in de 18i gereden heb en die vond ik veel fijner sturen.
Is die niet meer van je zoon ???Ik vind de mijne nog steeds geweldig!