Favoriete kleuren voor de F1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabia

† In Memoriam
Tsja we kunnen niet achter blijven. Ik vind het een interessante topic. Ik zelf heb in 2005 gekozen voor Sahara Beige Metallic, een mooie zachte beige kleur. Maar ik moet bekennen dat ik tangerine orange metallic nog veel mooier vind maar die was in 2005 nog niet beschikbaar. Mijn volgende Fabia wordt zeker in die kleur besteld.

Gieliovd

Forumguru
Ik vond de wagen van Joër er erg leuk bijstaan in die kleur! Niet te springerig, maar toch anders dan de rest.

Natuurlijk, rood is ook leuk, maar rood is ook maar zo rood :). Zolang je maar niet weggefilterd wordt in het straatbeeld met zo'n zilveren wagen.

Ik had 2 dagen een zilveren Fabia Combi, maar 2 dagen zoeken waar die stond :1761:

Die van Joër is volgens mij die kleur Tangerine Orange, maar ook een cappucino kleur is heel sjiek...

ericb

Actief lid
Mijn vrouw heeft voor Tangerine orange gekozen. Ik vind het op dit moment de meest sprekende kleur die er voor de fabia 1 beschikbaar was. Sahara beige was ook mooi maar ik had al een O2 in die kleur en dat was een beetje erg veel beige voor de deur. Alhoewel er nu 2 oranje auto's voor de deur staan-)

ik ga nog steeds voor het grafite grey heb ik ook voor gekozen toen mijn pa zijn oct2 ging kopen

Grtzzz jordy

Moet toegeven mijn moeder had een rode fabia1 met leuke 15inch velgen eronder en hij was af
zal is kijken of ik daar nog een foto kan vinden zal ik die even posten

Groeten jordy

LeJo

Lid
HMMMM ik belijf toch nog bij mijn geel kleurtje... Lekker opvallend.
Ik moet niet lang zoeken op de parking om mijn wagentje terug te vinden hoor. Maar niet iedereen zal voor deze kleur te vinden zijn... Wat zeer normaal is denk ik :)

Red Devil

Actief lid
ROOD blijft de kleur hea Gieliovd!!

mooi rood is niet lelijk..

en Marco Borsato zing liedjes over rood:680:
Vandaag is rood.. de kleur van mijn auto!!!!:baby012:

haha

Kelvin

Lid
Ik kan natuurlijk niet anders dan te gaan voor de black magic mica kleur!

Superb! ..... ik bedoel Super!

Hetzer

Forumguru
Tangerine orange voor de Combi tenminste, ik vind deze kleur bij de Fabia Combi ook veel mooier staan dan bijvoorbeeld de F-2 HB,
F-1 HB vind ik ook wel mooi in dat donker grijs metallaic.

bluskabouter

Forumguru
wij hebben gekozen voor de kleur: highland-green.
een mooie donker groene kleur.
maar ja smaken verschillen anders had iedereen dezelfde kleur voor de deur staan.

purk

Senior Member
een rode kun je lekker makkelijk terug vinden op de parkeerplaats, mijn vader heeft een zilveren golf IV en die moet je altijd zoeken tussen alle zilveren en zwarte en lease plan blauwe auto's die het huide straatbeeld overstemmen.

neoproject

Actief lid
Ik heb zelf diamond silver en persoonlijk vind ik dit de mooiste kleur. Ik vind de kleine fabia groter lijken met die kleur. Ook een gemakkelijke kleur om te onderhouden en krassen zijn minst zichtbaar. Het is wel geen originele kleur maar dat kan me niets schelen. Ik vind het de mooiste kleur :)

ericb

Actief lid
Volgens mij hebben wij hier een afwijkende voorkeur ten opzichte van de rest van Nederland, kijk maar naar de foto van de laatste bijeenkomst. Niet direct een dwarsdoorsnede van wat ik dagelijki op de weg tegen kom.
Overigens, Tangerine Orange valt ook lekker op op het parkeerterein-)

Bijlagen

• meeting.jpg
    meeting.jpg
    54,7 KB · Weergaven: 29

Gieliovd

Forumguru
ROOD blijft de kleur hea Gieliovd!!

mooi rood is niet lelijk..

en Marco Borsato zing liedjes over rood:680:
Vandaag is rood.. de kleur van mijn auto!!!!:baby012:

haha
Don't get me wrong: rood is niet lelijk! Heb nota bene een rode combi :489:

Maar als ik hem zelf uit de fabriek mocht kiezen werd het niet weer een rode.

EricB, nee je hebt gelijk haha, we waren een mooi stelletje bij mekaar.

joergarms

Senior Member
Tangarine Orange is tha shit!!!!
Ben nog steeds heel erg blij me mijn kleur, maar, jammergenoeg is deze wel wat krasgevoeliger.
Zeker als je je auto net een week hebt en een paar gastjes in de parkeergarage in Veenendaal menen 2 krassen te moeten plaatsen, triest.

Zag in Duitsland laatst een heel donkere champagnekleur rijden, niet zo mooi.
Dan beter Capucino.

Maar op nummer één staat echt mijn eigen kleurrtje!!

DonB

Lid
Vind zelf dat antraciet grijze echt super, maar volgens mij raakt iedereen op den duur op eigen kleur uitgekeken (ik heb zilver).

Zolang het maar metallic is vind ik het al snel mooi, al vind ik persoonlijk rood niet zo super bij een Fabia staan, geel vind ik overigens wel een aparte kleur die wel sportiviteit uitstraalt. Wat me ook super lijkt; wit, met meegespoten stootstrips en handgrepen, heb ze alleen nog nooit gezien.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet hoe de kleur van Fabia Combi heet. Als je er één tweedehands koopt, heb je het niet voor het zeggen wat dat betreft.

Ik ben blij dat ik niet gewoon een grijze heb. Mijn auto (2002) is een soort van blauw/grijs, een lichte kleur. Best mooi eigenlijk.

ik heb gekozen voor de satin grey metalic straalt mooi met het zonneke erop als ze dan al eens schijnt

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    39 KB · Weergaven: 10

Hetzer

Forumguru
Zag in Duitsland laatst een heel donkere champagnekleur rijden, niet zo mooi.
Dan beter Capucino.

dat was zeker een fabia pre facelift??, die zij inderdaad leverbaar geweest met die donkere champagne achtige kleur, deze werd op zijn beurt weer opgevolgd door het Sahara Beige!

p.s Joergarms, check je pm nog even i.v.m volgende week woensdag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan