Favoriete kleuren voor de F1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan op mijn werk een cayennne orange fabia1 kopen, ik vind de kleur wel apart wilde eventjes de meningen van mede skodarijders weten

Grtzzz Jordy

Fabia

† In Memoriam
Absoluut dat is een hele mooie kleur. Moet je zeker doen, wat voor een uitvoering is het?

joergarms

Senior Member
Wat voor kleur is cayenne orange, is dat te vergelijken met mijn Tangarine orange?
Ik kan me zo niet heugen er ooit eentje gezien te hebben, maar zo te lezen is het dus wel een aanrader.

Het is een hatchback en uitvoering gewoon comfort met paar opties zoals cruisecontrol, hij zit niet helemaal vol maar dat hoeft niet echt k heb nu op mijn huidige auto ongeveer dezelfde opties behalve cruisecontrol wat ik wel lekker vind

@joergarms
Het is er denk ik wel mee te vergelijken denk misschien de voorloper van tangerine orange alleen deze kleur is ietsje donkerder

Grtzzz Jordy

Fabia

† In Memoriam
Het is een hatchback en uitvoering gewoon comfort met paar opties zoals cruisecontrol, hij zit niet helemaal vol maar dat hoeft niet echt k heb nu op mijn huidige auto ongeveer dezelfde opties behalve cruisecontrol wat ik wel lekker vind

@joergarms
Het is er denk ik wel mee te vergelijken denk misschien de voorloper van tangerine orange alleen deze kleur is ietsje donkerder

Grtzzz Jordy

Je bedoelt zeker deze:

Bijlagen

• 119123529_2.jpg
    119123529_2.jpg
    11,4 KB · Weergaven: 20

Vacaro

Senior Member
Ik zou liever een fabia orange cayenne hebben dan een cayenne orange fabia, budget laat da wel niet toe.

On-topic.... is wel mooie kleur voor fabia.

Hetzer

Forumguru
Ja dat is em

Groeten jordy

Een mooie Fabia HB,die kan je toch als werknemer van Rijnwoud toch wel met wat koring kopen, toch???? Daarna een paar leuke velgjes er op, ik denk dat blackchrome velgen ook mooi op deze kleur staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roel

Lid
Mijn favoriete kleur voor de F1 was Stone Grey metallic. In 2002 een nog exclusieve kleur, maar in de jaren erna zag je deze kleur, naar mijn smaak, teveel. Voordeel vond ik, dat de Fabia er chic uitzag en je er weinig vuil op zag.
Ik zou nu deze kleur niet meer uitkiezen.
Ik heb nu een zwarte auto, heel mooi, maar je ziet elke vingerafdruk erop....

Bijlagen

• Fabia & CBR.JPG
    Fabia & CBR.JPG
    77,6 KB · Weergaven: 7
  • Fab01.JPG
    Fab01.JPG
    54,1 KB · Weergaven: 9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan