Ff voorstellen

Wildor

Actief lid
Ik zie dat je ACC op je auto hebt? Bedoel je adaptive cruise control?
Dat kan toch niet op een 1.6?

Er zijn momenten geweest dat het wel of niet te bestellen was. Op dit moment is dit gewoon te bestellen, ik heb het op de offerte staan en is inmiddels naar de LM om te bestellen. Nu is het via de configurator ook weer beschikbaar als optie, echter alleen op de Style Businessline. Ik wacht nog op de melding van de LM dat de auto besteld is, verwacht deze ieder moment.

Groet,
William

Wildor

Actief lid
Er zijn momenten geweest dat het wel of niet te bestellen was. Op dit moment is dit gewoon te bestellen, ik heb het op de offerte staan en is inmiddels naar de LM om te bestellen. Nu is het via de configurator ook weer beschikbaar als optie, echter alleen op de Style Businessline. Ik wacht nog op de melding van de LM dat de auto besteld is, verwacht deze ieder moment.

Groet,
William

Oh dat zou perfect zijn ik moet de offerte toch nog iets aanpassen

Vandaag telefoontje van de dealer... ACC i.c.m. 1.6 TDi is niet mogelijk i.v.m. kleine lettertjes etc. etc.
Het is me wat om een auto te bestellen, hoe vaak je ook klikt, komt toch altijd uitdagingen tegen :sterretjes:

Vandaag telefoontje van de dealer... ACC i.c.m. 1.6 TDi is niet mogelijk i.v.m. kleine lettertjes etc. etc.
Het is me wat om een auto te bestellen, hoe vaak je ook klikt, komt toch altijd uitdagingen tegen :sterretjes:

Och meen je, ik heb mijn dealer gevraagd dit uit te zoeken hij gaf dit aan en ik zei dat het bij anderen ook kon

Wildor

Actief lid
Ja, het blijft een raadsel waarom het niet kan op de 1.6 TDI. Ergste is dat de online configurator het niet meldt, de offerte bij de LM en dealer niet getriggered worden. Uiteindelijk gaat de offerte nog eens "naar dealer voor controle/akkoord" en nog steeds geen trigger. Pas bij het invoeren van de bestelling in de computer komt de melding dat de gekozen optie niet mogelijk is.

Bovenaan Onderaan