Film kijken op Amundsen

fireben

Forumguru
hallo weet iemand of je via usb enzo ook films kan kijken op je Amundsen in de rapid ??? en of dit ook tijdens het rijden kan ?? :D:D en ja ik weet mag niet is niet veilig maar is wel leuk :deuk::deuk::thumbsup::rockon:

Erik-JanB

Senior Member
Dan zou je even moeten kijken welke formaten hij ondersteund...
Bijvoorbeeld Avi, MP4 of mov zijn videobestandstype...

EdK

Forumguru
men nemen een USB stick
Men zet er verschillende soorten filmbestanden op.
Men loopt naar de wagen en zet het contact aan.
men steekt de USB stick in de juiste poort
Men selecteert de USB uitgang.
En men ziet of de film (s) worden afgespeeld....
Men gaat rijden en kijkt of de film stopt of verder speelt en men heeft de antwoorden die je wil hebben.....

Hoe moeilijk kan het leven toch zijn...........:sleep::sleep::sleep:

fireben

Forumguru
men nemen een USB stick
Men zet er verschillende soorten filmbestanden op.
Men loopt naar de wagen en zet het contact aan.
men steekt de USB stick in de juiste poort
Men selecteert de USB uitgang.
En men ziet of de film (s) worden afgespeeld....
Men gaat rijden en kijkt of de film stopt of verder speelt en men heeft de antwoorden die je wil hebben.....

Hoe moeilijk kan het leven toch zijn...........:sleep::sleep::sleep:
haha :D:D:D:D jaja ja :pardon:

fireben

Forumguru
hmm ik zal wel weer wat verkeerd doen :pieker::pieker::sterretjes: maar hij speel wel af maar geen beeld :sterretjes: ????

Bijlagen

• 20170310_145018.jpg
    20170310_145018.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 104
  • 20170310_145032.jpg
    20170310_145032.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 96

Level42

Forumguru
Mijn tip: kijk eens voor de gein uit het raam terwijl je rijdt. Is best handig soms !

(zegt de man die zich dood ergert als hij weer eens iemand (en eerlijk is eerlijk, het zijn meestal dames) inhaalt die met de oogjes richting de knietjes met "netjes 100" op de rechterbaan zit.....)

fireben

Forumguru
Mijn tip: kijk eens voor de gein uit het raam terwijl je rijdt. Is best handig soms !

(zegt de man die zich dood ergert als hij weer eens iemand (en eerlijk is eerlijk, het zijn meestal dames) inhaalt die met de oogjes richting de knietjes met "netjes 100" op de rechterbaan zit.....)
:deuk:dat is niet mijn vraag he :tongue::tongue::tongue::tongue::tongue: :deuk::rockon:

Bovenaan Onderaan